پوستر جدید Pinocchio به کارگردانی گی‌یرمو دل‌ تورو منتشر شد

پوستر جدید Pinocchio به کارگردانی گی‌یرمو دل‌ تورو منتشر شد

کمپانی نتفلیکس پوستر جدیدی از انیمیشن استاپ‌موشن Pinocchio به کارگردانی گی‌یرمو دل‌ تورو را منتشر کرد.

پس از آن که بازسازی لایو اکشن Pinocchio توسط کمپانی دیزنی در برآورده کردن انتظارات بینندگان ناموفق عمل کرد، تمامی توجهات به جدیدترین ساخته کارگردان صاحب سبک سینما یعنی گی‌یرمو دل‌ تورو (Guillermo del Toro) دوخته شده تا پروژه استاپ‌موشن وی را مورد ارزیابی قرار دهند.

این پروژه که توسط کمپانی نتفلیکس تهیه می‌شود، نگاهی متفاوت به داستان پینوکیو داشته و به عنوان یکی از آثار مورد انتظار ماه دسامبر تلقی می‌شود که می‌تواند پیروز رقابت با اثر پخش شده بر روی سرویس دیزنی‌پلاس باشد.

در ادامه می‌توانید به مشاهده پوستر منتشر شده بپردازید:

انیمیشن استاپ‌موشن پینوکیو که توسط گی‌یرمو دل تورو، لیزا هنسون (Lisa Henson) و الکساندر باکلی (Alexander Bulkley) تهیه‌کنندگی شده است، میزبان حضور صداپیشگانی همچون گریگری من (Gregory Mann)، ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، دیوید بردلی (David Bradley)، کریستف والتز (Christoph Waltz)، کیت بلانشت (Cate Blanchett) و جان تورتورو (John Turturro) می‌باشد.

پروژه استاپ‌موشن Pinocchio که برای نخستین‌بار در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) در جشنواره فیلم لندن به نمایش درآمده است، در تاریخ 25 نوامبر (4 آذر) به صورت محدود در سینما اکران شده و سپس در تاریخ 9 دسامبر (18 اذر) از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس تمامی مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل