هاست پرسرعت
بازی

پوستر و تیزری از فیلم The Munsters ساخته راب زامبی منتشر شد

پوستر و تیزری از فیلم The Munsters ساخته راب زامبی منتشر شد

به تازگی پوستر و تیزری برای فیلم The Munsters ساخته راب زامبی منتشر شده است که شخصیت‌های اصلی فیلم را نشان می‌دهد.

فیلم مانسترز یا هیولاها (The Munsters) اثری بازسازی‌شده بر اساس سیتکامی کلاسیک به همین نام به کارگردانی راب زامبی (Rob Zombie) است. خود راب زامبی در شبکه اجتماعی توییتر پوستری برای این فیلم جدید منتشر کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. علاوه بر آن،‌ تیزری نیز برای فیلم «هیولاها» منتشر شده است.

پوستر منتشر شده برای فیلم «هیولاها» جف دنیل فیلیپس (Jeff Daniel Phillips) در نقش هرمن، شری مون زامبی (Sheri Moon Zombie) در نقش لیلی و دانیال روبوک (Dan Roebuck) در نقش کنت ملقب به هیولای بابا بزرگ را نشان می‎‌دهد. در تیزر منتشر شده برای فیلم نیز این سه نفر دیده می‌شوند.

از همین پوستر و تیزر می‌توان متوجه شد که راب زامبی تلاش بسیار زیادی کرده تا این بازسازی نسبت به نسخه اصلی آن وفادار باشد و طرفداران از آن لذت ببرند. اما تاکنون در پوسترها و تیزرهای منتشر شده برای این فیلم، دو نفر از اعضای این خانواده غایب بودند. اینکه مریلین مانستر و ادی مانستر در این فیلم حضور خواهند داشت یا خیر و راب زامبی چه نقشه‌ای برای آن‌ها در سر دارد،‌ همچنان نامشخص است.

البته قبلا تایید شده که بازیگران نقش ادی و مریلین از فیلم اصلی یعنی پت پریست (Pat Priest) و بوچ پاتریک (Butch Patrick) در این فیلم جدید نقش‌های دیگری را بازی خواهند کرد. با این وجود، وضعیت کاراکترهای ادی و مریلین در این فیلم جدید هنوز معلوم نیست.

فیلم «هیولاها» با رده سنی PG ساخته می‌شود و در حال حاضر نیز تاریخ اکران مشخص نیست اما انتظار می‌رود که این فیلم در فصل پاییز و احتمالا به هنگام هالووین عرضه شود.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰
فیلم The Munsters

منبع: movieweb

DARKSIRENsoosmarmeysambGramy k

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا