پیتر جکسون به دنبال حذف سه‌گانه ارباب حلقه‌ها از ذهنش بوده است

پیتر جکسون به دنبال حذف سه‌گانه ارباب حلقه‌ها از ذهنش بوده است

پیتر جکسون سعی داشته تا با هیپنوتیزم همه چیز در مورد سه‌گانه ارباب حلقه‌ها را از ذهنش پاک کند.

همه افراد زمانی که برای اولین بار به تماشای سه‌گانه ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) نشستند را به یاد دارند. این سه فیلم جزو بهترین فیلم‎‌های تاریخ به شمار می‌روند که ۱۷ جایزه اسکار را بدست آوردند و هر سه تای آن‌ها نیز در بخش بهترین فیلم سال نامزد شدند.

با این حال، پیتر جکسون (Peter Jackson) سازنده این سه‌گانه اظهار داشته که زمانی قصد داشته است تا همه چیز در مورد این سه‌گانه را به فراموشی بسپارد. البته این فیلم‌ساز برای انجام این کار دلیل بسیار خوبی داشته است. او می‌خواسته این سه‌گانه را به چشم یک طرفدار ببیند.

بیننده‌ها با پیچش‌ها و چرخش‌های داستانی موجود در فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» شوکه می‌شوند و تجربه بسیار خارق‌العاده و مهیجی از تماشای این آثار را بدست می‌آورند اما این موضوع برای کارگردان این سه‌گانه یعنی پیتر جکسون صدق نمی‌کند. او در این رابطه گفته:

زمانی که فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» ساخته شدند، من فردی بسیار بدشانس بودم که نمی‌توانستم این فیلم‌ها را همانند بقیه تماشا کنم. من پنج یا شش سال قبل از اینکه فیلم‌ها روی پرده سینماها اکران شوند، در این داستان‌ها غوطه‌ور شده بودم و همه چیز در مورد آن را می‌دانستم و به همین دلیل نمی‌توانستم همه بقیه افراد از تماشای آن لذت ببرم و به وجد بیایم.

در حقیقت، در مقطعی قصد داشتم که به پیش فردی بروم و با انجام هیپنوتیزم، فیلم‌ها و تمام شش یا هفت سال کارم روی این فیلم‌ها را از ذهنم پاک کند تا بتوانم از تماشای آن‌ها لذت ببرم. در نهایت این کار را انجام ندادم اما با روان‌کاو انگلیسی درن براون در مورد آن صحبت کردم و او باور داشت که می‌تواند این کار را انجام بدهد.

با این حال، پیتر جکسون حالا این فرصت را دارد تا اقتباسی تازه از آثار جی آر آر تالکین را شاهد باشد، اقتباسی که خودش آن را نساخته و چیز زیادی در مورد آن نمی‌داند. پخش سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) در تاریخ ۲ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۱ شهریور) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم آغاز می‌شود.

منبع: movieweb

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل