پیروزی ۷.۲ میلیون دلاری مالک خودروی کلاسیک در شکایت علیه شرکت بازسازی‌کننده!

پیروزی ۷.۲ میلیون دلاری مالک خودروی کلاسیک در شکایت علیه شرکت بازسازی‌کننده!

معمولاً اخباری که از بازسازی و احیای خودروی کلاسیک در gsxr منتشر می‌شوند حس و حال خوبی دارند چراکه نشان دهنده علاقه و اشتیاق مالک به این دست از خودروها و تبحر شرکت بازسازی کننده در توجه به جزئیات هستند اما چیزی که این بار می‌خواهیم بازگو کنیم کاملاً متفاوت خواهد بود!

بیل اوسترل به عنوان یک کارآفرین موفق شکایتی را علیه شرکت هیلی ورکس که متخصص بازسازی خودروهاست تنظیم کرده است. بر اساس آنچه در شکایت آمده، این شرکت و مالکش آقای کریگ هیلینجر در طول بیش از ۱۰ سال گذشته صدها هزار دلار را از اوسترل به خاطر پروژه‌های مختلف دریافت کرده‌اند. این شکایت در سال ۲۰۲۰ ثبت شد و اخیراً حکم آن صادر شده است.

ارتباط بین اوسترل و هیلینجر از سال ۲۰۱۰ شروع شد. در آن زمان اوسترل یک دستگاه مازراتی گیبلی کلاسیک را با قیمت ۱۶ هزار دلار خریدد و خودرو را به شرکت هیلینجر فرستاد. او به اوسترل گفت که کار احیای این خودرو بین یک تا دو سال به اتمام خواهد رسید و هزینه‌ای کمتر از ۲۰۰ هزار دلار خواهد داشت؛ اما این پروژه حتی پس از گذشت چهار سال تکمیل نشد و اوسترل هم با فاکتوری به مبلغ بیش از ۱ میلیون دلار مواجه شد! در این شکایت همچنین اشاره شده هیلینجر اوسترل را متقاعد کرده یک دستگاه آستین هیلی ۱۰۰M را از او بخرد، خودرویی که نیازمند مونتاژ بوده است. این کارآفرین مبلغ ۵۰ هزار دلار را نیز برای آستین هیلی یاد شده پرداخت کرده اما زمانی که خودروی کلاسیک خود را تحویل گرفته فهمیده که ۱۰۰M یاد شده خودرویی کارخانه‌ای با مشخصات اعلامی توسط هیلینجر نبوده است.

اوسترل گفته است:

من می‌خواهم افراد دیگری که در زمینه خودروهای کلاسیک فعالیت می‌کنند از این موقعیت و شرایط آگاه شوند

جیمز دان قاضی دادگاه نیز پس از شنیدن سخنان دو طرف و انجام تحقیقات لازم حکم به محکومیت شرکت هیلی ورکس داده است. در این حکم آمده که آقای اوسترل متحمل خسارت ۲.۴ میلیون دلاری شده و شرکت یاد شده باید سه برابر مبلغ خسارت را بپردازد. علاوه بر محکومیت ۷.۲ میلیون دلاری، این شرکت می‌بایست هزینه‌های دادگاه و وکلا را نیز به اوسترل بپردازد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل