هاست پرسرعت
بازی

پیش‌درآمد فیلم Ocean’s Eleven با بازی رایان گاسلینگ و مارگو رابی ساخته می‌شود

پیش‌درآمد فیلم Ocean’s Eleven با بازی رایان گاسلینگ و مارگو رابی ساخته می‌شود

رایان گاسلینگ و مارگو رابی برای بازی در پیش‌درآمد فیلم Ocean’s Eleven بار دیگر با هم همکاری خواهند کرد.

فیلم یازده یار اوشن (Ocean’s Eleven) در سال ۲۰۰۱ میلادی آغازگر فرنچایزی برجسته بود. به دنبال این فیلم نیز دو دنباله ساخته شد که با حضور بازیگران برجسته و بزرگی همچون برد پیت (Brad Pitt)، جورج کلونی (George Clooney) و مت دیمون (Matt Damon) بود. در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز فیلم دیگری از این مجموعه تحت عنوان هشت یار اوشن (Ocean’s 8) با بازی ساندرا بولاک (Sandra Bullock) ساخته شد.

حالا کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت پیش‌درآمدی برای فیلم «یازده یار اوشن» است. آن‌ها رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و مارگو رابی (Margot Robbie) را برای نقش‌آفرینی در این فیلم مد نظر دارند. این دو بازیگر اخیرا در فیلم باربی (Barbie) با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

ساخت این فیلم تازه در اوایل سال جاری میلادی اعلام شد و مارگو رابی نیز به عنوان بازیگر به آن پیوسته بود. حالا خبرها حاکی از آن هستند که رایان گاسلینگ در حال مذاکره برای پیوستن به این پروژه است، پروژه‌ای که کارگردانی آن را جی روچ (Jay Roach) در دست دارد.

تبلیغات

در حال حاضر اطلاعات بسیار اندکی در مورد این فیلم تازه در دست است اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اتفاقات پیش‌درآمد فیلم «یازده یار اوشن» در دهه ۶۰ میلادی در اروپا رخ می‌دهند و همین به معنای آن است که در این فیلم، جورج کلونی و برد پیت یا دیگر بازیگران فیلم «یازده یار اوشن» حضور ندارند.

البته نقش‌آفرینی مارگو رابی و رایان گاسلینگ در کنار یکدیگر در یک اثر سرقتی می‌تواند بسیار جالب‌توجه باشد و به فیلمی بزرگ برای کمپانی برادران وارنر تبدیل شود. در حال حاضر ساخت پیش‌درآمد فیلم «یازده یار اوشن» به صورت رسمی از سوی کمپانی برادران وارنر چراغ سبز نگرفته اما ظاهرا فیلمبرداری این اثر قرار است از بهار سال ۲۰۲۳ میلادی شروع شود. فعلا نیز تاریخ اکرانی برای آن مشخص نشده است.

فیلم «باربی» با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ در تاریخ ۲۱ ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: movieweb

The Outsidermeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا