هاست پرسرعت
بازی

پیشی گرفتن ماموریت‌های جانبی God of War Ragnarok از The Witcher 3 هدف سازندگان بوده است

پیشی گرفتن ماموریت‌های جانبی God of War Ragnarok از The Witcher 3 هدف سازندگان بوده است

در نقدها و بررسی‌های God of War Ragnarok به کیفیت ماموریت‌های جانبی اشاره شده بود، اما حالا یکی از اعضای استودیوی سازنده، در مورد این موضوع صحبت کرده است.

جین پارک (Gene Park)، منتقد واشنگتن پست (Washington Post)، در توییت خود اعلام کرد که برای او، ماموریت‌های جانبی God of War Ragnarok از محتویات فرعی The Witcher 3 پیشی گرفته‌اند. این ادعایی بسیار مهم محسوب می‌شود، چرا که The Witcher 3 برای قصه‌های جانبی خود، از سوی بسیاری از منتقدان و گیمرها تحسین می‌شود. حال بر اساس بیانیۀ یکی از اعضای تیم سازندۀ God of War Ragnarok، در حقیقت «پیشی گرفتن از The Witcher 3 در زمینۀ محتویات اختیاری و انتخابی، یکی از اهداف سانتا مونیکا بوده است».

لوییس سانچز (Luis Sanchez)، طراح ارشد اکتشاف در مراحل، حول این موضوع گفت:

محتویات انتخابی و اختیاری برای تیم ما تنها ماموریت‌های جانبی نیستند، بلکه خلق شده‌اند تا جهان بازی را غنی‌تر کرده و آن را به عنوان یک تجربه برای پلیر بهبود دهند.

تبلیغات

آنتونی دیمنتو (Anthony DiMento)، طراح ارشد PI، در پاسخ به توییت جین پارک نوشت:

The Witcher 3 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تمام زندگی‌ام است. پیشی گرفتن از The Witcher 3 در زمینۀ ماموریت‌های جانبی و محتویات اختیاری، یک هدف برای ما بود که در ابتدا ممکن به نظر نمی‌رسید.

  • بازی God of War Ragnarok چند ساعت به طول خواهد انجامید؟

بازی God of War Ragnarok در تاریخ 18 آبان (9 نوامبر) امسال برای PS4 و PS5 در دسترس قرار خواهد گرفت. شما از طریق این نشانی لیست تروفی‌ها و به وسیلۀ این نشانی ویدیوی مقایسۀ بازی روی سه کنسول پلی استیشن را مشاهده می‌کنید.

امینUNCLE ARTUREllie Terminatormh.pA,,shDota2Masoudmzt666...Eternal...Max22AliOldman1973❤GOD OF WAR❤پلنگ پیرهن صورتیWounds(Squatlatex(Ragnorak is comingOld blacksmith77امیرعلی قربان‌پورO2🇮🇷Jumong🇮🇷more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا