هاست پرسرعت
بازی

پیوستن بازیگر سریال Stranger Things به فیلم Gladiator 2

پیوستن بازیگر سریال Stranger Things به فیلم Gladiator 2

سرانجام فیلم گلادیاتور ۲ در دست ساخت است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Gladiator 2 اضافه شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که پارامونت پکچرز در حال مذاکره با جوزف کوئین، بازیگر فصل چهارم سریال Stranger Things برای حضور در دنباله فیلم Gladiator است. همچنین مشخص شد که کانی نیلسن برای بازی در نقش لوسیلا در فیلم Gladiator 2 باز خواهد گشت که اولین بازیگری است که بازگشت آن در دنباله فیلم گلادیاتور تایید شده است.

شخصیت ماکسیموس در کولوسئوم در میان ببرهای واقعی در فیلم gladiator

پیش از این مشخص شده بود که پاول مسکل در نقش لوسیوس، بری کیوگن در نقش شرور و منفی امپراطور گتا و دنزل واشنگتن در یک نقش نامشخص به جمع بازیگران فیلم Gladiator 2 اضافه شده‌اند. در هر حال اطلاعاتی از نقش کوئین در فیلم گلادیاتور ۲ در دسترس نیست. گفته می‌شود که فیلم Gladiator 2 قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را دنبال کند. لوسیوس در پایان فیلم Gladiator بسیار تحت تاثیر ماکسیموس با بازی راسل کرو قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد.

ریدلی اسکات برای کارگردانی فیلم Gladiator 2 باز خواهد گشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور ۲ بر عهده دیوید اسکارپا بوده که پیش از این با اسکات در فیلم All The Money In the World و فیلم Napoleon همکاری کرده است. فیلم Gladiator در سال ۲۰۰۰ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. فیلم گلادیاتور همچنین توانست نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شود و ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای راسل کرو دریافت کند.

جوزف کوئین این روزها بیشتر برای بازی در نقش ادی مانسون در فصل چهارم سریال Stranger Things شناخته می‌شود که طرفداران همچنان امیدوار به بازگشت او در فصل پنجم هستند. از دیگر آثار کوئین می‌توان به سریال Dickensian، یک قسمت از سریال بازی تاج و تخت، سریال Howards End، سریال Les Misérables، سریال Catherine the Great و فیلم Overlord را داشته و او اخیرا در فیلم Hoard و در همکاری دیگر با پارامونت در فیلم A Quiet Place: Day One بازی کرده است.

فیلم Gladiator 2 در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا