هاست پرسرعت
بازی

پیوستن تهیه کننده سابق God of War به شعبه آمریکای نینتندو

پیوستن تهیه کننده سابق God of War به شعبه آمریکای نینتندو

در سال‌های پس از انتشار کنسول نینتندو سوییچ، شرکت نینتندو گام‌های موثری را در جهت ترمیم روابط خود با سایر توسعه‌دهندگان و ناشران برداشته است؛ چرا که رابطه‌ی این شرکت در سال‌های قبل از عرضه نینتندو سوییچ با ناشران و توسعه‌دهندگان ترد پارتی دچار اختلال شده بود. با اینکه پشتیبانی شرکت‌های ترد پارتی از نینتندو احتمالا به‌دلیل محدودیت سخت‌افزاری به اندازه‌ی ایکس باکس و پلی استیشن گسترده نیست اما اکنون نتیجه‌ی این تلاش شرکت نینتندو به وضوح دیده می‌شود.

حال به نظر می‌رسد که نینتندو به این تلاش بسنده نکرده و قصد دارد روابط خوب خود را با سایر شرکت‌های فعال در صنعت بازی برای آینده حفظ کند. طبق جدیدترین فعالیت نینتندو در استخدام بازیسازان، هانا فوئل، تهیه‌کننده‌ی گیم‌پلی دو بازی God of War و God of War Ragnarok که به مدت ۶ سال در استودیوی سانتا مونیکا فعالیت داشته است، اخیرا در توییتر اعلام کرد به عضویت تیم ترد پارتی نینتندو در آمریکا پیوسته است.

فوئل در این‌باره گفت که او و این تیم روابط توسعه‌دهنده و ناشر را هدایت خواهند کرد و با توسعه‌دهندگان AAA جهت ارائه‌ی تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز برای بازیکنان کار خواهند کرد. اینکه دقیقا این همکاری‌ چه نتیجه‌ای خواهد داشت، باید منتظر ماند و دید. بااین‌حال اگر طبق گزارش‌های اخیر شرکت نینتندو در حال آماده شدن برای معرفی و عرضه‌ی جایگزین نینتندو سوییچ باشد، احتمالا به‌دنبال تضمین پشتیبانی بهتر از آن در زمینه‌ی محصولات ترد پارتی خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا