هاست پرسرعت
بازی

چرا سریال One Piece با مانگا و انیمه تفاوت دارد؟

چرا سریال One Piece با مانگا و انیمه تفاوت دارد؟

نیکول ویتاکر فیلمبردار سریال لایو اکشن One Piece از متفاوت بودن این سریال با مانگا و انیمه و دلیل آن گفته است.

تبلیغات

سریال لایو اکشن وان پیس‌ (One Piece) جدیدترین اقتباس لایو اکشن ساخته شده بر اساس مانگا و انیمه به شمار می‌رود که قرار است تعادلی بین آشنا و تازه بودن را درون خودش داشته باشد و علاوه بر اینکه از مانگا و انیمه الهام می‌گیرد، رویکرد خودش نسبت به این داستان را در پیش بگیرد.

ساخت اقتباس لایو اکشن بر اساس انیمه بزرگ و محبوبی همچون «وان پیس» کار بسیار دشواری است. این سریال لایو اکشن نه تنها باید مشابه منبع اصلی باشد تا بیننده‌ها و طرفداران حس آشنایی با آن داشته باشند بلکه باید موارد تازه‌ای نیز درون خودش داشته باشد تا بتواند برای مخاطبان تازه و جذاب به نظر برسد.

حالا فیلمبردار سریال لایو اکشن «وان پیس» در مصاحبه تازه خودش به این موضوع پرداخته که چرا این سریال از انیمه و مانگا متفاوت است. او در ابتدا اشاره کرده که خود او و کارگردان مارک جوبست از جمله طرفداران انیمه و مانگای «وان پیس» هستند و سعی کردند تا دانش خود از این جهان را در این سریال لایو اکشن بگنجانند. او در ادامه گفته:

من و جوبست هم مانگا و هم انیمه را دوست داریم و سعی کردیم که از هر دوی آن‌ها برای ساخت این سریال لایو اکشن استفاده کنیم، البته بیشتر از مانگا بهره بردیم و سعی داشتیم که مطابق با نظر ایچیرو اودا پیش برویم. ما نمی‌خواستیم اقتباسی بسازیم که کاملا شبیه به انیمه یا مانگا باشد.

ما می‌خواستیم چیزی جدید وارد آن کنیم تا از این طریق این سریال شاخص و برجسته باشد. مشکل من با ساخت بازسازی‌ها این است که سازندگان سعی نمی‌کنند که نشانه خودشان را در داستان بگذارند و فقط داستانی آشنا را بارها و بارها برای مخاطب بازگو می‌کنند.

سریال لایو اکشن «وان پیس» قرار است در تاریخ ۳۱ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.

منبع: کولایدر

HunTeR007IrNmeysambStarfieldدکتر استرنجهیولاpeenv-alkalineHarleen QuinzelLegend Killer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا