هاست پرسرعت
بازی

چگونه سامانه پیامک خود را به وردپرس وصل کنیم؟

چگونه سامانه پیامک خود را به وردپرس وصل کنیم؟

پیامک یکی از روش های تاثیرگذار در بازاریابی است. این قابلیت به صورت پیش فرض به روی سایت ها وجود ندارد اما به راحتی می توانید آن را در سایت خود پیاده سازی و در هر بخش از سایت خود پیامک ارسال کنید. 

وردپرس یکی از رایج ترین سیستم های مدیریت محتوا است و محبوبیت زیادی دارد در این مقاله قصد داریم منحصرا به این سیستم مدیریت محتوا بپردازیم. اگر سایت وردپرسی دارید یا به طور کلی قصد دارید سایت خود را به ابزار پیامک مجهز کنید با ما در این مقاله همراه باشید. 

انواع افزونه های پیامکی وردپرس

با توجه به محبوبیت سایت های وردپرسی افزونه های بسیار زیادی وجود دارد که تعداد آن هر روز رو به افزایش است. پلاگین وردپرس، ووکامرس،دیجیتس، گرویتی فرم از رایج ترین آن ها هستند. در این بخش ابتدا افزونه ارسال پیامک هر یک از این پلاگین ها را به شما معرفی می کنیم  و سپس به کاربرد آن برای هر بخش از سایت شما می پردازیم. پس از مطالعه این راهنما شما به راحتی و در عرض چند ثانیه می توانید با پیاده سازی این افزونه ها شماره کاربران سایت خود را دریافت و ارتباط نزدیک تری را با آن ها برقرار کنید.

 بعد از خرید پنل معمولا باید جداگانه این افزونه ها را خریداری کنید. در نظر داشته باشید برای کاهش هزینه های شما سایت mediana.ir را به شما معرفی می کنیم که افزونه های پیامکی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. 

کاربرد پیامک در سایت ها 

ارسال پیامک تخفیفات، نظرسنجی، اطلاع رسانی از جمله مواردی هستند که باعث بازگشت مشتری به کسب و کار شما می شوند. این کار باعث می شود تا مشتریان به سایت شما مراجعه و مجددا از آن دیدن کنند این موضوع بر میزان بازدید از سایت و مواردی که در سئو برای شما ارزشمند است تاثیر می گذارد. در کنار بازگرداندن مشتریان، با استفاده از پیامک و ارسال پیام انبوه می توانید سایت یا اپلیکیشن خود را به طیف گسترده ای از افراد بر اساس سن و جنسیت، کدپستی، منطقه و.. مورد هدف قرار دهید.  با توجه به کارایی هر بخش از سایت شما با استفاده از یک افزونه پیامکی مشخص می توانید سایت یا اپلیکیشن خود را به پیامک مجهز کنید و در آن قسمت پیامک ارسال کنید. ارسال کد احراز هویت،ارسال نام کاربری، عضویت، پیگیری سفارشات، خبرنامه پیامکی و.. یکی از هزاران کارایی های پیامک برای سایت شما است. 

پلاگین وردپرس 

افزونه پیامکی وردپرس معمولا در سایت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که خدماتی را به کاربران خود ارائه می دهند و محصولی در آن به فروش نمی رسد. 

پلاگین ووکامرس 

اگر با پروسه ی طراحی سایت و اقدامات زمان بر آن آشنایی دارید به طور حتم نام پلاگین ووکامرس را شنیده اید، ووکامرس یک فروشگاه ساز اینترنتی است که پروسه سخت و زمان بر طراحی سایت فروشگاهی را برای شما حل می کند با افزونه پیامکی ووکامرس می توانید سایت های فروشگاهی را به ابزار پیامک مجهز کنید و تجربه خوبی را برای خرید از کسب و کار خود برای مشتریان رقم بزنید. 

تبلیغات

پلاگین دیجتس 

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که به صورت مستقیم در تجربه کاربری سایت شما تاثیر می گذارد فرآیند ثبت نام در سایت است. ساده سازی فرآیند ثبت نام و ورود به سایت شما با جمع آوری لید فروش و مشتریان وفادارتری را برای شما رقم می زند. پلاگین دیجیتس یکی از اصلی ترین پلاگین های پیامکی است به واسطه استفاده از آن می توانید در صورت فراموشی رمز عبور یا احراز هویت از پیامک استفاده کنید.

افزونه پیامک گرویتی فرم

در هر قسمت از سایت ها معمولا فرم های متنوعی وجود دارد که به وسیله گرویتی فرم ایجاد شده است با استفاده از افزونه پیامکی گرویتی فرم می توانید فرم های داخل سایت خود را به پنل اس ام اس و ارسال پیامک مجهز کنید تا پس از پر کردن فرم برای مدیران سایت یا مشتریان پیامک ارسال شود. 

وب سرویس پیامکی 

چگونه سامانه پیامک خود را به وردپرس وصل کنیم؟

اگر قصد دارید سایت خود را به ابزار پیامک مجهز کنید اما سایت شما به صورت اختصاصی کد نویسی شده است به راحتی می توانید با استفاده از وب سرویس و API سایت خود را به پنل اس ام اس متصل و از طریق آن پیامک ارسال کنید. 

سامانه پیامکی مدیانا 

بعد از آشنایی با پلاگین ها و شناسایی بخش هایی از سایت شما که به پیامک نیازمند هستند باید پنل اس ام اس را خریداری کنید و در کنار آن ماژول پیامک را خریداری و به روی سایت خود پیاده سازی کنید. همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم سامانه پیامکی مدیانا، که یکی از قدیمی ترین سامانه های پیامکی در کشور است این افزونه ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. جدا از این امکان ویژه که به کاهش هزینه های شما کمک می کند، سرعت بالای ارسال پیامک در این سامانه رضایت مندی مشتریان شما را جلب می کند و نشان می دهد که کیفیت خدمات شما بسیار بالا است. 

تلفن ابری 

مدیانا در کنار پنل پیامکی سایر ابزارهای ارتباط با مشتریان را نیز ارائه می دهد یکی از این سرویس ها که می تواند برای سایت های اینترنتی بسیار کاربردی باشد تلفن ثابت ابری است. تلفن ابری با قابلیت انتقال تماس بر بستر ابر امکان برقراری ارتباط با مشتریان را از طریق تلفن همراه در هر مکان و زمانی فراهم می کند. برای دریافت خطوط ثابت معمولا افراد نیازمند ارائه مکانی ثابت هستند اما دریافت تلفن ابری به مکان وابسته نیست و قابلیت دورکاری و استفاده از خطوط ثابت را بدون داشتن دفتر کار فراهم می کند. 

جمع بندی 

در این مقاله به نحوه اتصال سایت های وردپرسی به سامانه پیامکی پرداختیم این که با استفاده از ماژول و افزونه ها می توانید به راحتی سایت خود را به پنل اس ام اس متصل کنید. در ادامه به سایت هایی که به صورت اختصاصی کد نویسی شدند پرداختیم  که با استفاده از وب سرویس پیامکی به راحتی می توانید از طریق سایت خود پیامک ارسال کنید. در آخر نیز سامانه پیامکی مدیانا را به شما معرفی کردیم تا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت سایت خود را به پنل اس ام اس متصل کنید. برای خرید کافیست به mediana.ir مراجعه و از مشاوره رایگان آن استفاده کنید.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا