هاست پرسرعت
بازی

کاترین کینر به فیلم Joker: Folie à Deux پیوست

کاترین کینر به فیلم Joker: Folie à Deux پیوست

کاترین کینر قرار است در کنار لیدی گاگا و واکین فینیکس در فیلم Joker: Folie à Deux نقش‌آفرینی کند.

آرام آرام جمع بازیگران فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux) بزرگتر می‌شود و به تازگی نیز کاترین کینر (Catherine Keener) برای نقش‎‌آفرینی در این فیلم از کمپانی دی‌سی به خدمت گرفته شده است.

کاترین کینر قرار است نقش یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم «جوکر: جنون مشترک» را به تصویر بکشد اما در حال حاضر، مشخص نیست که او چه نقشی را در داستان ایفا خواهد کرد. این بازیگر اخیرا در فیلم پروژه آدام (The Adam Project) در کنار رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و مارک رافلو (Mark Ruffalo) نقش‌آفرینی کرده و در سریال طعم گیلاس کاملا جدید (Brand New Cherry Flavor) نیز حضور داشته است.

در پایان فیلم «جوکر»، آرتور فلک با بازی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) پس از ایجاد شورش در شهر گاتهام و همچنین کشتن فردی در یک برنامه زنده تلویزیونی،‌ دستگیر شده و به تیمارستان آرکهام فرستاده می‌شود. از همین رو، اتفاقات فیلم «جوکر: جنون مشترک» عمدتا درون تیمارستان آرکهام جریان خواهند داشت.

تبلیغات

در این فیلم، لیدی گاگا (Lady Gaga) نیز حضور دارد و احتمالا نقش روانپزشکی به نام هارلین کوئینزل را بازی خواهد کرد که تحت تاثیر جوکر قرار می‌گیرد و خودش نیز به شخصیتی شرور تبدیل می‌شود. به نظر می‌رسد که فیلم «جوکر: جنون مشترک» در حال توسعه جهان خودش است و احتمالا شاهد دیگر شرورهای شهر گاتهام نیز خواهیم بود.

اخیرا نیز برندن گلیسون (Brendan Gleeson) برای ایفای نقشی نامشخص به جمع بازیگران فیلم «جوکر ۲» پیوسته بود. ززی بیتز (Zazie Beetz) نیز در حال مذاکره برای ایفای دوباره نقش همسایه آرتور به نام سوفی از فیلم اول است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان فیلم «جوکر ۲» در دست نیست اما بنابر گزارش‌ها، این فیلم اثری موزیکال خواهد بود و فیلمبرداری آن نیز از ماه دسامبر سال جاری میلادی شروع خواهد شد. فیلم «جوکر: جنون مشترک» برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا