کادیلاک صورتی Mary Kay وارد عصر برق شد؛ میراثی قدیمی با انرژی نو

کادیلاک صورتی Mary Kay وارد عصر برق شد؛ میراثی قدیمی با انرژی نو
به گزارش gsxr و به نقل از الکترک، این خودرو، که بهعنوان یکی از جوایز شاخص برای مشاوران فروش برجسته Mary Kay شناخته میشود، حالا نهتنها نشانهای از موفقیت و رهبری بلکه سمبلی از مسئولیتپذیری زیستمحیطی نیز هست.
کادیلاک صورتی نخستین بار در سال ۱۹۶۸ و با خرید یک Cadillac Coupe De Ville توسط Mary Kay Ash متولد شد که آن را به رنگ صورتی خاص برند رنگآمیزی کرد. این رنگ بعدها توسط جنرال موتورز با نام رسمی «صورتی مرواریدی Mary Kay» ثبت شد و بهطور اختصاصی برای این برند مورد استفاده قرار گرفت.
رایان راجرز، مدیرعامل Mary Kay، درباره این تغییر میگوید: «کادیلاک صورتی دهههاست نماد موفقیت، انگیزه و اعتبار بوده. اکنون با معرفی نسخه الکتریکی OPTIQ، ما به آن میراث احترام میگذاریم و در عین حال آیندهای نو را میسازیم—آیندهای پایدار و الهامبخش.»
طراحی نسخه جدید با حفظ رنگ صورتی کلاسیک، در کنار امکانات پیشرفته و ظاهر مدرن انجام شده تا هم بر ریشههای برند تأکید داشته باشد و هم تصویر آن را برای نسل جدید بهروز کند. Mary Kay در ویدیوی معرفی خود اشاره کرده که این خودرو نه یک هدیه، بلکه همچون نسخههای پیشین، به صورت قرارداد اجاره دوساله ارائه خواهد شد.