هاست پرسرعت
بازی

کاربران در حال ثبت نقدهای منفی برای Starfield هستند

کاربران در حال ثبت نقدهای منفی برای Starfield هستند

بدون شک Starfield یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال محسوب می‌شد و حال با عرضه آن شاهد حواشی و اخبار متفاوتی پیرامون آن هستیم.

تبلیغات

از آن جایی که استودیوی بتسدا (Bethesda) توسط مایکروسافت خریداری شد، این بازی به انحصاری ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی تبدیل شد و تعداد زیادی از کاربران کنسول پلی‌استیشن از این اتفاق ناراضی بودند وبه همین دلیل، شاهد نقدهای منفی برای Starfield در سراسر اینترنت هستیم.

اکنون که بازی از حالت دسترسی اولیه خارج شده است، کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس باکس زمان زیادی را صرف انجام بازی می‌کنند اما با این حال، هنوز تعداد زیادی نقد منفی برای بازی منتشر می‌شود. یکی از وبسایت‌های معتبر در زمینۀ جمع‌آوری نقد و بررسی‌ها، متاکریتیک است که به کاربران اجازه می‌دهد تا نقد‌های خود را ثبت کنند. در این وبسایت دو بخش مجزا برای کاربران و منتقدان قرار داده شده که از طریق آن می‌توان نقد‌های خود را منتشر کرد. خوشبختانه به خاطر مجزا بودن این دو بخش، می‌توان نمرات متفاوت بازی را مشاهده کرد و براساس آن، نقد درست از غلط را تشخیص داد.

در این وبسایت نقدهایی وجود دارند که به مشکلات واضح بازی می‌پردازند و در کنار آن نقدهایی پیدا می‌شوند که تنها مشکل بازی را مرتبط با پلتفرم‌های منتشر شده و کامل نبودن بازی بابت این قضیه می‌بینند.

با این حال، تعداد زیادی از پلیرها بابت این نقدها احساس نگرانی می‌کنند؛ و درست است که تعداد کثیری از این نقدها برگرفته از پلیرهای کنسول پلی‌استیشن است، اما تعداد دیگری نیز مرتبط با پلیرهایی هستند که از بعضی مشکلات بازی خسته شده و تصمیم گرفته‌اند تا نمره‌ی کمتری را به آن اختصاص دهند. در هر صورت، بهترین کار این است که نظر شخصی خود را بابت بازی داشته باشید و به نمرات منتشر شده از سوی کاربران اعتماد نکنید.

در نهایت، احتمالا بازی بعدی بتسدا نسخه‌ی بعدی Elder Scrolls باشد که با توجه به تمامی قضایای انحصاری شدن، باید منتظر بازخوردهای منفی از سوی پلیرهای پلی‌استیشن در زمان عرضه این بازی نیز باشیم.

در کنار تمامی حواشی منتشر شده بابت انحصاری بودن این بازی، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رییس بخش ایکس باکس، اعلام کرد که قصد دارد تا با کمک سرویس گیم‌پس (Game Pass)، تمامی بازی های انحصاری را از طریق استریمینگ در اختیار پلیرهای پلتفرم‌های مختلف قرار دهد تا مشکلی بابت انحصاری بودن عناوین این شرکت، ایجاد نشود.

milad saRedm0ndy.xboxIliyaStarfieldPeter ParkerBehzad zargaryامیر حسینKhafiArshia.1KurosRoyalknightMohsen bakhtiariگرگ غرب وحشی(شاه غاز ها) Mr GooseSepehr(the BOY)LM-bingoحمیدرضا فروزانCameraMangreatRMsmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا