کارتون های جدید را در کلیپشو تماشا کنید

کارتون های جدید را در کلیپشو تماشا کنید

به همین دلیل کلیپشو شکل گرفته تا بستری سالم و مفید برای ایرانیان باشد. چه بخواهید آشپزی یاد بگیرید و چه مسابقات خارجی این وب سایت جدیدترین‌ها را به شما عرضه می‌کند. همچنین با نمایش محبوب‌ترین کارتون‌ها مانند دختر کفشدوزکی فرزند عزیزتان را سرگرم می‌کند. پس با ساخت حساب کاربری در این سایت یک سرگرمی عالی تهیه کنید.

کلیپشو وب سایت نسبتا جدید و مدرن است که تلاش خود را کرده تا جدیدترین محتواها را عرضه کند. به نحوی که دیگر به شبکه‌های خارجی نیاز ندارید و با آن به خوبی سرگرم می‌شوید. برای استفاده از کلیپشو تنها کافیست وارد وب سایت شوید؛ همچنین با ساخت حساب کاربردی دسترسی به تمام بخش‌ها خواهید داشت. در ادامه بخش‌های مختلف این وب سایت را به شما معرفی می‌کنیم.

برنامه کودک

از جمله محبوب‌ترین برنامه‌های کلیپشو برنامه کودک است. این قسمت شامل جدیدترین کارتون های کلیپشو و انیمیشن‌های جذابی است که مختص کودکان ساخته شده است. این کارتون‌های خارجی و جذاب با رنگ و موضوعاتی دوست‌داشتنی طراحی شده‌اند و کودک شما را سرگرم می‌کنند. به نحوی که دیگر مجبور به تهیه سی دی و کارتون از فروشگاه‌ها نیستید. همچنین می‌توانید آن‌ها را در کانال اختصاصی خود قرار دهید تا همواره به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

در قسمت برنامه کودک کلیپشو تنوع موضوعی و کارتون وجود دارد. همچنین در کنار هر انیمیشن می‌توان تعداد بازدید (محبوبیت)، شماره کارتون و توضیحات آن را دید. لذا این امکان به شما داده می‌شود تا بتوانید پربازدیدترید و جذاب‌ترین‌ها را انتخاب نمایید. همچنین به شما این اجازه داده می‌شود تا کارتون‌های محبوب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و دیگران را نیز در بازدید از آن‌ها سهیم کنید.

 ورزش

یکی دیگر از پرطرفدارترین قسمت‌های کلیپشو ورزش است. در این بخش تمام مسابقات خارجی و داخلی نشان داده می‌شود که بیشتر آن‌ها در حوزه فوتبال‌اند. این بخش خلاصه بازی، گزارش بازی و اخبار مربوط به مسابقات را هم نمایش می‌دهد. تنوع برنامه‌های این قسمت بسیار عالی است و حسابی شما را سرگرم می‌کند. پس اگر به دنبال یک پلتفرم مناسب برای دیدن ورزش هستید این قسمت را از دست ندهید.

ناگفته نماند که در بخش ورزش کلیپشو اطلاعات جزئی نیز نمایش داده می‌شود. از جمله این جزئیات تعداد بازدید، توضیحات و زمان آپلود برنامه است. لذا این امکان وجود دارد تا بتوانید جدیدترین‌ها را انتخاب کرده و پربازدیدترین‌ها را ببینید. اگر هم به دنبال تماشای برنامه‌های ورزشی بدون وقفه هستید کلیپشو بستری مناسب دارد و بدون قطع شدن برنامه شما را سرگرم می‌کند. اگر هم به هر دلیلی نتوانستید برنامه مور علاقه‌تان را بیابید تنها کافیست در کادر جستجو آن را سرچ کنید.

فیلم

می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین بخش‌های کلیپشو فیلم است. در این بخش فیلم‌های ایرانی و خارجی با کیفیت بالا نمایش داده می‌شود. همچنین تنوع خوبی در فیلم‎ها وجود دارد. به نحوی که فیلم‌های ترسناک، خانوادگی، ماجراجویی و غیره را می‌توان در این بخش دید. پرسنل کلیپشو همواره تلاش کرده‌‎اند تا جدیدترین فیلم‌ها را برایتان مهیا کنند. لذا نگرانی بابت یافت فیلم مورد علاقه‌تان ندارید. از جمله محبوب‌ترین‌های این بخش می‎توان به سریال تاج و تخت و ونزدی اشاره کرد.

اگر هم به دیدن فیلم کوتاه علاقه دارید کلیپشو این نوع فیلم را نیز برایتان مهیا کرده است. البته فراموش نکنید که در قسمت فیلم کلیپشو مانند دیگر بخش‌ها توضیحات جزئی مثل تعداد دانلود و بازدید نشان داده شده است. لذا اگر با فیلم مورد نظر آشنایی ندارید می‌توانید بسته به تعداد بازدیدها محبوب‌ترین را پیدا و تماشا کنید. همچنین نوع سریال یا تک فیلم بودن نیز مشخص شده است و به شما در انتخاب سرگرم‌کننده‌ترین برنامه کمک می‌کند.

موسیقی

آیا دوست دارید به تماشای آهنگ‌های روز ایرانی بنشینید؟ پس حتما سری به قسمت موسیقی کلیپشو بزنید. در این بخش جدیدترین آهنگ های کلیپشو به نمایش گذاشته شده است. آهنگ‌های رضا صادقی، محسن ابراهیم زاده، علیرضا طلیسچی و غیره ازجمله پربازدیدترین آن‌هاست. همچنین می‌توانید آهنگ‌های فیلم‌های معروف را نیز در این صفحه ببینید و لذت ببرید. برای پیدا کردن آهنگ مورد نظر تنها کافیست نام آن را در کادر جستجو سرچ کنید.

لازم به توضیح است که در بخش موسیقی کلیپشو امکان لایک کردن، نظر دادن و دانلود نیز وجود دارد. گرچه این امکان در دیگر بخش‌ها نیز ایجاد شده است اما دانلود آهنگ یکی از محبوب‌ترین‌هاست. همچنین در این صفحه آهنگ‌های پیشنهادی کلیپشو نیز نشان داده می‌شود که شما را سر ذوق می‌آورند. فراموش نکنید که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و لحظات خوبی سپری کنید.

کلام آخر

بخش‌های مذکور تنها قسمت‌های کلیپشو نیست و بخش سرگرمی‌های این وب سایت نیز شما را غافلگیر می‌کند. همچنین بخش تکنولوژِی، مذهبی، اخبار و آموزش نیز از دیگر قسمت‌های کلیپشو است که بسیار پرطرفدارند. پس می‌توان گفت که تنوع خوبی از برنامه‌های سرگرم‌کننده در اختیارتان قرار دارد که قابل اشتراک‌گذاری نیز است. فراموش نکنید که با ایجاد حساب کاربری راحت‌تر به برنامه‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا می‌کنید.

رسالت کلیپشو اشتراک ویدیو کلیپ، آهنگ، کارتون و غیره است که به بهترین نحو انجام شده است. این تیم در کنار خانواده‌های ایرانی قرار دارد تا مفیدترین و سالم‌ترین برنامه‌ها را تقدیمشان کند. اگر برای ساختن حساب کاربری خود سوال دارید می‌‎توانید با پرسنل این تیم تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. همچنین آن‌ها آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستند. راه‌های ارتباطی نیز در سمت راست وب سایت نمایش داده شده و کار شما را آسان کرده است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gsxr هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل