هاست پرسرعت
خودرو

کارمانیا زیرمجموعه کرمان موتور شد؛ خودروهای ثبت نامی تبدیل می‌شوند

کارمانیا زیرمجموعه کرمان موتور شد؛ خودروهای ثبت نامی تبدیل می‌شوند

کرمان موتور با خرید بخش اصلی از سهام کارمانیا، زیرمجموعه‌های خود را افزایش داد. این گروه خودروسازی ضمن اطلاع‌رسانی به عموم مردم، پاسخگوی مشتریان و شاکیان کارمانیا خواهد بود.

شرکت کارمانیا، اوایل دهه‌ی ۹۰ خورشیدی با عنوان نماینده BYD چین در ایران آغاز به کار کرد. این شرکت موفق به مونتاژ و فروش شاسی‌بلند S6 و سدان F3 از محصولات بی‌وا‌ی‌دی شد؛ اما از سال ۱۳۹۷ به دلایل مختلف نتوانست پاسخگوی تعهدات در قبال مشتریان باشد. افزایش نرخ دلار، تصویب قانون ممنوعیت واردات خودرو و مشکلات دیگر، شاکیان متعدد در پی داشت.

کارمانیا اواخر سال ۱۳۹۶ و اوایل سال ۱۳۹۷  اقدام به پیش‌فروش بی‌وای‌دی S7 کرد اما هرگز نتوانست حتی یک دستگاه S7 تحویل مشتریان دهد. بنابر اطلاعات غیررسمی، ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دستگاه خودرو با دریافت پیش‌پرداخت ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان ثبت نام شد. با گذشت بیش از ۴ سال، نتیجه‌ی پرونده‌ی شکایت از کارمانیا مبهم به نظر‌ می‌رسد و این شرکت، شاکیان متعدد دارد.

کارمانیا بی وای دی

در جدیدترین اطلاعیه منتشر شده از سوی کارمانیا آمده است:

طبق توافق صورت گرفته میان شرکت های کرمان موتور و کارمانیا، آنچه از تعهدات شرکت کارمانیا در قبال مشتریان محترم باقی مانده ضمن بروزرسانی، تبدیل به محصولات شرکت کرمان موتور با قیمت قطعی می گردد.

طبعا آن دسته از مشتریان محترم که تمایلی به تبدیل تعهد به محصولات شرکت کرمان موتور نداشته اند، پس از بروزرسانی آورده، می توانند وجوه بروز شده خود را دریافت دارند.

زمان حضور هر یک از مشتریان محترم در شرکت کارمانیا جهت انجام فرایند اداری، از سوی CRM این شرکت به هر یک مشتریان اعلام خواهد شد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا