هاست پرسرعت
بازی

کارگردانی فصل دوم The Rings Of Power توسط تیمی از زنان صورت خواهد گرفت

کارگردانی فصل دوم The Rings Of Power توسط تیمی از زنان صورت خواهد گرفت

طبق تازه‌ترین گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد که کارگردانی فصل دوم سریال The Rings Of Power توسط تیمی از زنان صورت خواهد گرفت.

مجموعه تلویزیونی The Lord Of The Rings: The Rings Of Power (ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت) که اقتباسی از دوران دوم داستان‌های حماسی جی. آر. آر. تالکین می‌باشد، به عنوان پرهزینه‌ترین سریال ساخته شده در تاریخ تلویزیون محسوب می‌شود که فصل نخست آن در جلب نظر منتقدین و مردم چندان موفق عمل نکرد و درگیر حواشی‌های بسیاری شد که انتقادات طرفداران سرزمین میانه را برانگیخته است.

با این حال کمپانی آمازون همچنان بر ساخت فصل دوم این مجموعه تلویزیونی متعهد مانده و حال نیز اطلاعات جدیدی از آینده این سریال منتشر شده است. کارلوت برندستروم که وظیفه ساخت 2 قسمت از فصل نخست سریال The Rings Of Power را بر عهده داشته در کنار لوییز هوپر و سنا حمیری به عنوان کارگردانان فصل دوم کار خود را آغاز خواهند کرد. این مسئله سبب شده تا فصل دوم این سریال پرهزینه از یک تیم کارگردانی تماماً زن بهره برده باشد.

تبلیغات

همچنین تایید شده که فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت همچنان از 8 قسمت بره خواهد برد. با توجه به این که سنا حمیری و لویز هوپر هر کدام 2 قسمت از فصل جدید را کارگردانی خواهند کرد، کارلوت برندستروم نیز وظیفه ساخت باقی قسمت‌ها را بر عهده خواهد داشت.

با توجه به تغییرات صورت گرفته در وقایع داستانی فصل نخست سریال The Rings Of Power و کاستی‌های به وجود آمده که انتقادات تند طرفداران این فرنچایز را برانگیخته است، باید صبر کرد و دید که کمپانی آمازون چه رویه‌ای را در قبال فصل دوم در پیش خواهد گرفت.

منبع: ددلاین

A.k_RockDARKSIRENPlay for everTlou part 2 game of the centuryPashmak..darhalkhabFinrodLucciola Balladamir_hasanpoorDaniyal BleszinskiSadgamerکیومرثWotan》€@FO2GOD OF WARGERALTXboxfanaminllabyss8walkerCaptainmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا