هاست پرسرعت
بازی

کارگردان سریال One Piece امیدوار است این اثر علاقه به انیمه و مانگای آن را بیشتر کند

کارگردان سریال One Piece امیدوار است این اثر علاقه به انیمه و مانگای آن را بیشتر کند

کارگردان سریال لایو اکشن One Piece به تازگی اظهار داشته که امیدوار است این اثر بتواند علاقه به انیمه و مانگای آن را بیشتر کند.

تبلیغات

انتقال داستان از انیمه و مانگا به دنیای لایو اکشن کار بسیار دشواری است و این در حالی است که تلاش‌های قبلی برای ساخت اقتباس‌های لایو اکشن بر اساس انیمه و مانگا با شکست مواجه شدند. با این حال، سرویس آنلاین نتفلیکس قصد دارد تا با سریال لایو اکشن وان پیس‌ (One Piece) این مانگا و انیمه محبوب را برای مخاطبان بیشتری به نمایش بگذارد.

سرویس آنلاین نتفلیکس برای ساخت این اقتباس لایو اکشن نیز از کارگردان مارک جابست کمک گرفته است، کسی که تجربه کارگردان قسمت‌هایی از سریال ویچر (The Witcher) و سریال دردویل (Daredevil) را در کارنامه خودش دارد. این در حالی است که خالق مانگا یعنی ایچیرو اودا نیز در ساخت این سریال لایو اکشن دخیل است.

مارک جابست به تازگی در مصاحبه‌ای اظهار داشته آن‌ها به شدت درباره ساخت این اثر لایو اکشن فکر کردند و قصدشان از ساخت این اثر تنها بازگو کردن داستانی آشنا از انیمه و مانگایی فوق‌العاده نبوده است بلکه آن‌ها قصد دارند تا از این طریق چیز بیشتر و متفاوتی به این اثر اضافه کنند.

مارک جابست در مورد حضور بازیگران به جای کاراکترهای دو بعدی و تأثیر آن گفته:

در دنیای لایو اکشن و در مقایسه با انیمه، بُعد بیشتری وجود دارد. در حقیقت، قرار دادن یک بازیگر به جای کاراکتری دو بعدی سبب می‌شود تا شما به نحوی به این کاراکتر ابعاد بیشتری از نظر زندگی احساسی داده باشید، کاراکتری که داستان پس‌زمینه دارد، خواسته‌ها، درد و رنج‌ها و همچنین اشک و لبخندهای خودش را دارد و همین نیز انسانیت خاصی به آن اضافه می‌کند. از همین رو، ما واقعا فکر کردیم که می‌توانیم لایه دیگری به این داستان جذاب اضافه کنیم.

مارک جابست امیدوار است که این سریال لایو اکشن بتواند علاقه بیشتری را نسبت به انیمه و مانگای آن به همراه داشته باشد. او گفته:

ما امیدواریم که از طریق ساخت این اثر لایو اکشن و همچنین خلق این کاراکترهای جذاب و دوست‌داشتنی بتوانیم عشق و علاقه مخاطبان نسبت به مانگا و انیمه را بیشتر کنیم و البته بالعکس. در حقیقت، ما امیدواریم که مخاطبان این سریال را در کنار انیمه و مانگای آن ببینند نه در مقابل آن.

تمام قسمت‌های فصل اول سریال «وان پیس» در تاریخ ۳۱ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

منبع: کولایدر

StalkerLove Gamev-alkalineهیولاNikoGGKRATOSFAN1Legend KillermeysambStarfield

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا