هاست پرسرعت
بازی

کارگردان فیلم Avengers: The Kang Dynasty مشخص شد

کارگردان فیلم Avengers: The Kang Dynasty مشخص شد

استودیو مارول کارگردان فیلم Avengers: The Kang Dynasty پنجمین فیلم انتقام‌جویان را تعیین کرده است.

در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲، استودیو مارول خبر از ساخت دو فیلم جدید انتقام‌جویان را داد که یکی از آن‌ها فیلم انتقام‌جویان: سلسله کانگ (Avengers: The Kang Dynasty) است که پنجمین فیلم این مجموعه به شمار می‌رود. حالا نیز کارگردان این اثر مشخص شده است.

با اینکه برادران روسو (Russo Brothers)، کارگردان‌های فیلم «انتقام‌جویان ۳ و ۴» از علاقه خود به کارگردانی اثر بزرگ بعدی دنیای سینمایی مارول گفته بودند اما تایید شده که آن‌ها کارگردان فیلم «انتقام‌جویان ۵» و همچنین فیلم ششم با عنوان فیلم انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی (Avengers: Secret Wars) را برعهده نخواهند داشت.

حالا استودیو مارول دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) را برای کارگردانی فیلم «انتقام‌جویان ۵» به خدمت گرفته است. این کارگردان قبلا فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) را از دنیای سینمایی مارول کارگردانی کرده است.

تبلیغات

دستین دنیل کرتون علاوه بر کارگردانی فیلم جدید «انتقام‌جویان» قرار است اقتباسی بر اساس شخصیت واندر من (Wonder Man) و همچنین دنباله‎‌ای برای فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه» بسازد. اینکه او فیلم «انتقام‌جویان ۶» را کارگردانی می‌کند یا خیر،‌ هنوز نامشخص است اما با توجه به فاصله اندک بین اکران دو فیلم، احتمالا فرد دیگری وظیفه کارگردانی فیلم ششم را در دست خواهد داشت.

فیلم «انتقام‌جویان ۵: سلسله کانگ» در تاریخ ۲ ماه مه ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و فیلم «انتقام‌جویان ۶: جنگ‌های مخفی» در تاریخ ۷ نوامبر سال ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) روی پرده سینماها اکران می‌شوند و فاز ششم دنیای سینمایی مارول را به پایان می‌رسانند.

شخصیت کانگ با بازی جاناتان میجرز (Jonathan Majors) برای اولین بار در سریال لوکی (Loki) معرفی شده بود و قرار است در فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) نیز حضور داشته باشد. کانگ فاتح قرار است شخصیت شرور اصلی حماسه تازه مارول به نام حماسه مولتی‌ورس (Multiverse Saga) باشد که شامل فاز چهارم، پنجم و ششم می‌شود.

منبع: ign

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا