کارگردان Baldur’s Gate 3: بسته الحاقی این بازی در دست توسعه نیست
کارگردان Baldur’s Gate 3: بسته الحاقی این بازی در دست توسعه نیست
سوئن وینک (Swen Vincke)، کارگردان عنوان Baldur’s Gate 3 و مدیرعامل استودیوی لاریان (Larian Studios) میگوید ساخت بسته الحاقی برای این بازی فعلاً در دستور کار قرار ندارد.
نسخهی کامل بازی نقشآفرینی تحسین شدهی Baldur’s Gate 3 مدتی پیش برای PC منتشر شد و تا اینجای کار، به آمار ۸۱۴۶۶۶ نفر بازیکن همزمان در استیم رسیده است که دومین عرضهی بزرگ این پلتفرم در سال جاری محسوب میشود. اما شکی نیست که حتی یک بازی با ارائهی کمپین ۷۵ الی ۱۰۰ ساعته نیز ارزش آن با بسته الحاقی دوچندان خواهد شد.
سوئن وینک اخیراً مصاحبهای را با وبسایت PC Gamer انجام داد و در خصوص احتمال ساخت بسته الحاقی برای بازی Baldur’s Gate 3 صحبت کرد. وی توضیح داد که تیم سازنده توسعهی بسته الحاقی آغاز نکرده و در عین حال خاطر نشان کرد که خلق تجربهای که سطح ۱۲ تا ۲۰ را در بر میگیرد، «بسیار سخت» خواهد بود.
کارگردان Baldur’s Gate 3 در این باره میگوید:
ماجراجوییهای سطح ۱۲-۲۰ به روش متفاوتی برای انجام کارها نیاز دارند. به طور مثال از نظر آنتاگونیستهایی که باید با آنها مقابله کنید، برای طراحی و ارائهی درست آنها به زمان زیادی برای توسعه نیاز باشد. این امر موجب میشود از نظر تلاش برای توسعه به چیزی بسیار بیشتر از یک بسته گسترشدهنده نیاز باشد. بسیاری از ماجراجوییهای D&D دقیقاً به همین دلیل زیر سطح ۱۲ هستند. بنابراین تا زمانی که شروع به فکر کردن در مورد آن نکنید، به نظر میرسد که مواد اولیه توسعهی بسته گسترشدهنده راحت و آسان است، اما در واقع آنقدرها هم که تصور میشود آسان نیست.
ساخت یک بسته الحاقی همچنین باید تمام تصمیمات مختلف اتخاذ شده در طول کمپین اصلی را به عنوان یک نقطه پرش در نظر بگیرد. کارگردان Baldur’s Gate 3 در واقع اشاره میکند برای ساخت بسته الحاقی به مدت زمان طولانی نیاز است. با وجود آنکه سازندگان در حال حاضر روی ساخت بسته الحاقی برای این بازی کار نمیکند، اما به این معنا نیست که هرگز بسته الحاقی ساخته نخواهد شد.
بازی Baldur’s Gate 3 هماکنون برای PC در دسترس قرار دارد و در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) در دسترس دارندگان کنسول پلی استیشن ۵ قرار خواهد گرفت.
منبع: Gamingbolt