هاست پرسرعت
بازی

کارگردان Daliland ازرا میلر را به عنوان یکی از بهترین بازیگران خطاب کرده است

کارگردان Daliland ازرا میلر را به عنوان یکی از بهترین بازیگران خطاب کرده است

کارگردان فیلم «Daliland»، ماری هرون، ازرا میلر را به عنوان یکی از بهترین بازیگرانی که با او کار کرده خطاب کرده و او را تحسین کرده است.

برخلاف تمامی اتفاقاتی که اخیرا در زندگی شخصی ازرا میلر (Ezra Miller) رخ داده است، ماری هرون (Mary Harron)، کارگردان فیلم «Daliland»، شدیدا تحت تاثیر هنر بازیگری وی قرار گرفته است. فیلم «Daliland» داستان هنرمند و نقاش معروف، سالوادور دالی (Salvador Dalí) را بیان می‌کند. میلر نقش دالی جوان را بازی می‌کند و در ادامه فیلم بن کینگزلی (Sir Ben Kingsley) بازی در نقش دالی را ادامه خواهد داد.

هرون که کارگردانی این فیلم را برعهده داشت در مصاحبه‌ای درباره نقش میلر در این فیلم صحبت کرد. با وجود اینکه ساخت این پروژه سال‌ها به طول انجامید، هرون اعلام کرد که در طی این سال‌ها میلر همیشه به پروژه وفادار بوده است و زمانی که وقت فیلم‌برداری فرا رسید، با وجود اینکه وی فیلم‌های «Fantastic Beasts» و «The Flash» را فیلم‌برداری می‌کرد، همچنان برای فیلم‌برداری این فیلم نیز حاضر بود. هرون همچنین میلر را برای جدیت در کار خود تحسین کرد و گفت که وی همیشه قبل حضور در صحنه تمامی تحقیقات لازم برای نقش خود را انجام داده بود و حتی اصرار داشت که در صورت نیاز دیالوگ‌ها به زبان فرانسوی فیلم‌برداری شوند.

این کارگردان اعلام کرده است که: «میلر یکی از بهترین بازیگرانی است که تا به حال با آن کار کرده‌ام و امیدوارم او از کمک‌های لازم برای سلامت روان خود بهره‌مند شود.»

تبلیغات

در مصا‌حبه‌های گذشته، هرون تاکید کرده بود که با وجود اخبار جنجالی میلر، او از فیلم «Daliland» حذف نخواهد شد. با وجود اینکه هیچ یک از اعمال میلر مورد تایید هرون نیست، او تایید کرد که حذف کردن او از فیلم هیچ وقت در برنامه آن‌ها قرار نگرفته است. میلر برای فیلم‌برداری این فیلم رفتار کاملا حرفه‌ای و محترمانه‌ای داشته و در زمان انتشار اخبار جنجالی او فیلم آماده انتشار بوده است.

هرون در این باره گفته است که:

ساخت این فیلم کاملا به اتمام رسیده بود، اگر این اتفاقات در هنگام فیلم‌برداری رخ می‌داد قضیه فرق می‌کرد ولی این اخبار نه تنها بعد از اتمام فیلم‌برداری، بلکه بعد از ویرایش و ادیت فیلم منتشر شده بودند و دیگر کاری از ما ساخته نبود. پروسه‌ فیلم‌برداری کاملا حرفه‌ای انجام شد و ما به هیچ مشکلی بر نخوردیم در نتیجه شنیدن اخبار به شدت برای ما ناراحت کننده بود و ما امیدواریم او برای درمان مشکلات خود تلاش کند و مدتی از صنعت هالیوود فاصله بگیرد.

منبع: مووی‌وب

جیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»navidphoenixDARKSIREN77Lonesome guySamadmarioEzio Auditore da FirenzeHulkmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا