هاست پرسرعت
بازی

کارگردان God Of War Ragnarok از اهمیت افزودن طنز به بازی می‌گوید

کارگردان God Of War Ragnarok از اهمیت افزودن طنز به بازی می‌گوید

کارگردان بازی God Of War Ragnarok در مصاحبه‌ای با Game Informer، به اهمیت اضافه کردن کمی چاشنی شوخ‌طبعی به جدیدترین ماجراجویی کریتوس اشاره کرد.

زمانی که یکی از مصاحبه‌کنندگان دربارۀ وجود چاشنی طنز در بازی سوال کرد، آقای اریک ویلیامز (Eric Williams)، کارگردان بازی، گفت که در کنار غم‌انگیزتر شدن داستان، حائز اهمیت بود که طنز را نیز در بازی حفظ کنیم.

آره، چون داشتم بار سنگینی رو وارد داستان می‌کردم و چنین واکنشی داشتند: «باشه، اگه می‌خوایم این کار رو کنیم، باید درست انجامش بدیم.» می‌خواستم که شبیه به Empire Strikes Back عمل کنم. یادتان که هست، داستان این فیلم در انتها کمی ناراحت کننده بود. اما صرفاً چون پایان کار (اساطیر نورس) هست، نمی‌خوام به همان میزان ناراحتی رو وارد اون کنم.

می‌خواستم که اواسط بازی یک‌جورایی ناراحت کننده باشه، اما بعد دوباره تغییر کنه. پس بعدش گفتند: «پس حالا می‌تونیم کار روی طنز رو شروع کنیم؟» و من گفتم: «آره»؛ بعدش، موارد مختلف رو امتحان کردیم و این موضوع که کریتوس به معنای واقعی کلمه قدرتمند‌ترین شخصیت بدون ذره‌ای حس شوخ‌طبعی هست رو به سمتی بردیم که اعمال سرزده ازش اونقدر خالصانه از شخصیتش نشأت می‌گرفتن که قشنگ آدم رو به خنده وادار می‌کرد.

تبلیغات

در حقیقت، آقای ویلیامز حتی صحنه‌ای را در ذهن دارد که پیش‌بینی می‌کند در آینده به یکی از بزرگترین مقاصد طنز (Meme) در فضای مجازی تبدیل می‌شود.

موردی که همیشه توی ذهنمه، مربوط به زمانیه که اولین بار سر و کله‌اش پیدا میشه، توی خونه است و سیندری میگه: «خوراکی می‌خوری؟» و اون میگه: «من خوراکی نمی‌خورم (نیازی ندارم).» این قراره یکی از Memeهای اینترنت بشه؛ بدون شک این اتفاق میفته.

بازی God of War Ragnarok در حال حاضر برای دارندگان پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد.

DARKSIRENAminTSLKOOSHANJinxKurosAlirezasiavash❤GOD OF WAR❤Max22irinosjiamojimh.pمتینمنتقد بزرگ صنعت گیمینگOld blacksmith77m.rezaAli984UNCLE ARTURTlou part 2 game of the centurymore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا