هاست پرسرعت
بازی

کارگردان God of War Ragnarok به افشاگری‌ها واکنش نشان داد

کارگردان God of War Ragnarok به افشاگری‌ها واکنش نشان داد

کارگردان و تهیه‌کننده‌ی God of War Ragnarok یعنی کوری بارلوگ (Cory Barlog) در صفحه‌ی توییتر خود به افشاگری‌های اخیر از این بازی واکنش نشان داد.

با توجه به شمار بالای افرادی که روی بازی‌ها کار می‌کنند، درز کردن اطلاعات مختلف از آن‌ها طبیعی به نظر می‌رسد. بیش‌تر مواقع، مواردی نظیر ساختار کلی داستان، بازه‌ی انتشار، بخش‌هایی از گیمپلی بازی و در مجموع، اطلاعاتی فاش می‌شود که دیر یا زود، سازندگان برای بازاریابی محصول خود آن‌ها را منتشر می‌کنند. اما در برخی موارد، بخش‌های مهم داستان یا رازهایی دیگر از بازی افشا می‌شود که تا خود بازیکنان بازی را تجربه نکرده‌اند، نباید حرفی از آن‌ها به میان بیاید.

متأسفانه، رازهای مهمی از بازی God of War Ragnarok در حال فاش شدن هستند. در واقع، اگرچه احتمالاً هنوز جزئیات زیادی از سیر داستان تا زمان انتشار بازی نامشخص باقی می‌ماند، اما از طریق یکی از آرت بوک‌های بازی (Art Book) اطلاعات مهمی از داستان و شخصیت‌های آن منتشر شده است.

کوری بارلوگ نیز در صفحه‌ی رسمی توییتر خود به این افشاگری‌ها واکنش نشان داد. البته، در این توییت مستقیماً نامی از بازی God of War Ragnarok ذکر نشده است، اما با توجه به گیفی از کریتوس (Kratos) که به توییت ضمیمه شده و اینک هافشاگری بزرگ دیگری به تازگی رخ نداده است، بارلوگ به این بازی اشاره دارد. شایان ذکر است که مورد مذکور، نخستین باری نیست که اطلاعات این بازی پیش از عرضه‌ی آن درز می‌کند و با توجه به شرایط، به نظر نمی‌رسد که آخرینش هم باشد، زیرا تا تاریخ انتشار بازی در ماه نوامبر، زمان زیادی باقی مانده است.

تبلیغات

متن توییت یادشده به شرح زیر است:

هیچوقت نمی‌توانم بفهمم که چرا افراد قبل از انتشار رسمی چیزی، اطلاعات آن را افشا می‌کنند.

کوری بارلوگ

طی چند سال اخیر، سونی بیش از گذشته دچار چنین شرایطی شده است. بزرگ‌ترین افشاگری بازی‌های سونی نیز به منتشر شدن کاتسین‌های بازی The Last of Us Part II ماه‌ها قبل از عرضه‌ی رسمی بازی برمی‌گردد که بخش‌های بسیار مهمی را از داستان بازی لو داده بود. این اتفاق برای The Last of Us Part I هم افتاد و تنها مدتی پس از معرفی بازی، ویدیویی غیررسمی از گیمپلی آن منتشر شد.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر 2022 (18 آبان 1401) برای پلی استیشن 4 و 5 انتشار خواهد یافت.

o0ashil0oTlou part 2 game of the centuryStar Fireآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)Old blacksmith@alistarHerfeiyAlbertGodofwar0385Kratos Millersoosmar❤GOD OF WAR❤Mohsenj74Jin sakaimahdi12345Ghaderi64PouyaEmperor Nima Shamsامیر گیمرMax22more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا