هاست پرسرعت
بازی

کار ساخت بازی بعدی Supermassive آغاز شده است

کار ساخت بازی بعدی Supermassive آغاز شده است

ویل بایلز (Will Byles) از شرکت سوپرمسیو (Supermassive) در خصوص پروژه بعدی خود صحبت کرد و می‌گوید که این عنوان کمی از استانداردها فاصله دارد، اما هنوز هم یک بازی ترسناک کلاسیک است.

شرکت بازی‌سازی سوپرمسیو به عنوان یکی از بهترین توسعه‌دهندگان بازی‌های ترسناک در صنعت گیم شناخته می‌شود و در سال‌های اخیر با بازی هایی مانند Until Dawn ،The Dark Pictures Anthology و بازی اخیرا منتشر شده The Quarry، شهرت زیادی به دست آورده است. با توجه به موفقیت‌های زیادی که این بازی‌ها برای توسعه‌دهنده به ارمغان آورده‌اند، جای تعجب نیست که آن‌ها به دنبال ماندن در این عرصه با پروژه‌های دیگری هستند. در واقع، یکی از آن پروژه‌ها در حال حاضر در حال ساخت است.

ویل بایلز، کارگردان Until Dawn و The Quarry، می‌گوید توسعه بازی بعدی او و تیمش که قرار است یک عنوان ترسناک باشد، آغاز شده است. جالب اینجاست که بایلز از فاصله گرفتن بازی بعدی آن‌ها از تم نوجوانانه صحبت کرد، اگرچه این بازی کماکان اثری ترسناک و کلاسیک خواهد بود. بایلز در مصاحبه اخیر خود گفت:

ما کار روی [بازی بعدی] را شروع کرده‌ایم. واقعا نمی‌توانم خیلی در مورد آن به شما بگویم، اما ما کار خود را آغاز کرده‌ایم. این بازی مجددا در ژانر ترسناک است؛ ما به این موضوع پایبند هستیم. از نظر اندازه، بازی معادل The Quarry است. نمی‌دانم تا کجا می‌توانیم ماجرای ترسناک نوجوانان را بیشتر گسترش دهیم؛ زیرا وقتی می‌خواهیم بازیکنان را بترسانیم، محدود می‌شویم.

او ادامه داد:

تبلیغات

سری Dark Pictures صدها گونه از المان‌های ژانر وحشت را پوشش می‌دهد. ما تغییراتی در رویه خود صورت دادیم که نمی‌توانم ماهیت آن را به شما بگویم، اما همینقدر بدانید که بازی جدید کمی از فرمول استاندارد ما انحراف پیدا می‌کند، اما هنوز هم یک بازی ترسناک کلاسیک است.

در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم شاهد انتشار بازی باشیم، بایلز می‌گوید که فاصله بین انتشار بازی‌‌های جدید او نباید به اندازه زمان بین انتشار Until Dawn و The Quarry (هفت سال) باشد. او گفت:

مطمئنا ساخت و انتشار این بازی هفت سال طول نخواهد کشید. این بازی سال 2025 یا شاید 2026 منتشر می‌شود.

باید جالب باشد که ببینیم این توسعه‌دهنده با کدام ناشر برای این پروژه همکاری می‌کند، زیرا تاکنون با تعدادی زیادی از شرکت‌های مختلف از جمله سونی برای Until Dawn، بندای نامکو (Bandai Namco) برای The Dark Pictures Anthology و 2K برای The Quarry کار کرده است. اوایل سال جاری نیز سوپرمسیو توسط نوردیسک گیمز (Nordisk Games) خریداری شد.

این شرکت قبلا برای توسعه یک عنوان انحصاری استیدیا با گوگل قرارداد همکاری امضا کرده بود، اگرچه گزارش‌ها حاکی از آن است که بازی مذکور The Quarry بود و این توافق به پایان رسید. در همین حال، قسمت بعدی سری The Dark Pictures با عنوان The Devil in Me در ماه نوامبر امسال منتشر خواهد شد.

riversideJavad.StarM.MTvitto corleonemahdi12345متینAlbertmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا