هاست پرسرعت
بازی

کامنت‌های هفته 12؛ کامنت هفته، روح‌بخش کاربران گیمفا

کامنت‌های هفته 12؛ کامنت هفته، روح‌بخش کاربران گیمفا

در سری آیتم کامنت‌های هفته، هر گاه هفته‌ای درگیرکننده داشته باشیم، به سراغ نظرات جذاب، عجیب و ارزشمند خواهیم رفت. برای این که کامنتی وارد این پست شود، حتماً نباید جنبۀ طنز و سرگرم‌کننده داشته باشد، اما این المان احتمال ورود کامنت به این سری آیتم را بالاتر خواهد برد.

سلام علیکم به همۀ کاربران نسبتاً عزیز gsxr، آیتمی که جانتان برای آن در می‌رود، برای آن روز شماری می‌کنید و بیشتر از بی‌تی‌اس (!) آن را دوست دارید، بازگشته است تا کامنت‌های پرمغز (!) شما را به اشتراک بگذارد، اما اگر به دنبال طنز هستید، باید بگویم که این هفته خبری نیست و واقعاً انتخاب‌های این هفته، پرمغز (بدون علامت تعجب) هستند. سردبیر با حدود 100 گرم تخمه به سراغ کامنت‌های شما رفت (دروغ چرا؟ همین دو ساعت قبل انتشار) تا حداقل یکی دو تا ترول مشتی را برای این هفته انتخاب کند، اما سطح ترول‌ها به شدت پایین آمده و موجبات خندۀ سردبیر فراهم نشد. از صفر تا صد، ترول‌ها تکراری، لوس و حقیرانه بودند. مرد بی‌نهایت (از بن بازگشته)، ناتی گاد، نیم‌پاک، وحید سه سه سه سه، اکسیژن و … در روزهای اخیر با ضعفی قابل توجه در خلاقیت ترول‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، اگرچه تلاش مسئولان تایید نظرات هم در نابودی زحمات این عزیزان بی‌تاثیر نیست.

به جای آن، تخمه‌های خریداری شده را صرف خواندن کامنت‌های مثبت کردم، خبرها و مقالات گیمینگ کم بود، متاسفانه بررسی نظرات پست‌های سینمایی هم بر گردن من افتاده است؛ مهم نیست، شما بخوانید و لذت ببرید. آها، راستی، تصویر بالا فقط جنبۀ فلکسینگ (Flexing) دارد و کامنت‌ها هم ویرایش نشده‌اند، غلط املایی و … بر پای خود عزیزان انتخاب شده است.

به سراغ کامنت‌هایی برویم که به پست این هفته راه پیدا کرده‌اند:

بررسی دلایل افت کیفیت دنیای سینمایی مارول

من که مشکلی با این قضیه ندارم…حضورشون بیش از حد داره سینما رو اشغال میکنه و خوبه که حداقل برای دوره‌ای از مد بیوفتن و حضورشون کم رنگ بشه. ولی راه درست این بود که دیزنی بجای بالابردن سرعت کار و تولید فیلم‌ها و سریالهای بیشتر(من رو یاد یوبیسافت میندازه🤣) یک استراحت طولانی به این فرنچایز بده و با فاز برنامه ریزی شده‌ی جدیدی برگرده ولی اینطور که واضح هست برای پول درآوردن فوری در مدت زمان کوتاه تصمیم گرفتن خلاف این جهت قدم بردارن. جوری که اگر مارول فن ها قبلا تمااام فیلم‌های هر فاز رو دیده بودن تا به اونجرز برسن الان مطمئنم نیمی از سریالها و حتی فیلم ها رو ندیدن و نخواهند دید.

recidivist

۱۵ دشمن در بازی‌های ویدیویی که هیچ‌گاه به یک باس تبدیل نشدند

ولی اینکه Cal با Darth Vader مبارزه نداشت انتخاب خوبی بود چون Cal واقعا هنوز به اون درجه نرسیده بود که زورش برسه و Vader باید فیگور ترسناک خودش رو حفظ میکرد.

recidivist

نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man Remasterd؛ بازگشت به نیویورک

نقد خیلی خوبی بود. من به شخصه به بازی ۸.۵/۱۰ میدم. عنوان خیلی خوبیه و پیشنهاد میکنم تجربه کنین. مشکل اصلی که من با بازی داشتم (که توی ریمستر هم قاعدتا تغییری نکرده) ساید کوئست های بازی ن که به شدت تکراری و بیهوده ن. خدا لعنت کنه یوبیسافت رو که این سیستم Tower و جمع آوری Collectible های الکی رو به گیم ها اضافه کرد. بخش Crime های بازی هم بعد یه مدت تکراری میشه. هر 30 ثانیه که میخوای کاری انجام بدی یه ریپورت جدید تکراری میاد. warehouse های بازی با wave های طولانی هم زیاد جالب نیستن. امیدوارم توی نسخه ی دوم اینطور نباشه. سری آرکهام Riddler ایتم ها رو داشت ولی ساید کوئست های دیگه ش Unique بودن. مبارزات هم واقعا ساده بودن بنظرم. مخصوصا وقتی ایتم ها رو داشته باشی. من روی دیفیکالتی amazing (که Hard حساب میشه) سر جمع یک بار بیشتر نمردم. خداروشکر گیمپلی movement و داستان خیلی خوب بود بازی هم بنظرم خیلی بهینه ست. الان که تمومش کردم فقط یکی دوبار باگ game breaking داشتم که با ریلود درست شد. یه سری جاهای شلوغ هم بازی فریز میشد.

تبلیغات

Playstation T

کامنت‌های هفته 12؛ کامنت هفته، روح‌بخش کاربران gsxr

مصاحبه: چگونه Resident Evil 4 باعث شد تا Dead Space خلق شود

ممنون بابت این مقاله زیبا. اگه برید بازی های تیراندازی سوم شخص قبل از 2005 رو نگاه کنید می بینید که هیچکدوم از لحاظ هماهنگی عناصر و عمق گیم پلی به پای اویل 4 نمی رسن. این بازی نه تنها دوربین روی شانه رو به صنعت گیم آورد بلکه اینقدر کارگردانی قوی داره و اینقدر عناصر مختلفی رو به خوبی کنار هم قرار داد که نتیجش شد یه بازی انقلابی که به دنیا نشون داد که یه شوتینگ سوم شخص چجوری باید باشه، اونقدر این بازی به روزه که هنوز شما می بینید تقریبا چیزی از بازی هایی که 15 سال بعد منتشر شدن کم نداره، برای همین میشه بهش لقب پدر سبک تیراندازی سوم شخص رو داد. یعنی اوج خفن بودن یه بازی شوتینگ سوم شخص، یه چیزی مثل مکس پین بود اما وقتی اویل 4 اومد اصلا با لگد زد زیر همه ی معادله ها. اگه re4 نبود، نه تنها dead space وجود نداشت بلکه gears of war, uncharted, tlou و mass effect هم وجود نداشتند و اگه داشتند، تفاوت زیادی با ورژن امروزی به وجود میومد.

VenomSnake

۱۰ بازی محبوب که از مشکلات سرعت پیش‌روی رنج می‌برند

سلام مقاله خیلی خوبی بود گرچه شاید نظرات متفاوت باشه چون سلیقه ها متفاوته و گاهی تعصب نمی زار نقد رو بپذیریم ادم فقط باید گیمر باشه و بدون تعصب به هیچ پلتفرمی بازی ها روببین اول مقاله هم گفته که بازی ها خوب هستن من می گم بعضی هاشون عالین ولی بازم می تونستن بهتر باشن چیز مطلقی ندارم برای مثال بازی رد دد۲ که بازی مورد علاقه خودم خارج از بحث داستانیشن که بعضی جاها خیلی آهسته پیش می ره – بخش لوت کردنش یه جایی به بعد روح رو خراش می ده – شما باید هر سری انیمیشن لوت کردن مشاهده کنید دیگه منصرف می شید از شکار – به نظرم من یک بازی باید بازی بمونه – مثل لوت کردن تو بازی فاری کرای ۶ در نظر بگیری خیلی سریع و انی باعث می شه ضرب اهنگ گیم زدن تند بشه سایبرپانک هم لوت کردن توش سریه ولی رد دد۲ شاید چند بار اول شکار می کنی یا کشو هارو خالی می کنی جذاب باشه ولی بعدش می شه تکرار به نظرم سازنده باید یک گزینه می زاشت برای حذف انیمیشن لوت کردن که هر کسی نمی خواست اون رو غیر فعال می کرد نظر شخصیمه خدای جنگ خطی می مونه خیلی بهتر بود یا Metal Gear Solid کلا یه بار دیگه مراحله تکرار می شه این خود عذابه بازی Days Gone خودم به شخص بهاش حال کردم ولی بازم مراحل فرعی تکرار و کارهای تکراری زیاد داشت مقاله عالی و توجه کنید انتقاد از یک بخش بازی دلیل بر بد بودن بازی نیست ۸۰ درصد از بازی ها مقاله واقعا برای بنده عالی بودن ولی خب بی ایراد نبوده و نیستن

rouzbehgod

نگاهی به پتانسیل بالای اساطیر ایران در ساخت بازی ویدیویی

در پتانسیل بالای اساطیر ایران در ساخت بازی و حتی فیلم هیچ شکی نیست و شاید بشه گفت بالاترین پتانسیل رو تو کل دنیا داره چون سالها خاک خورده و کسی دست بهش نزده،ولی ساختش به صورت خیلی با کیفیت توی ایران به دلایل مالی و تکنولوژی و غیره … غیر ممکن هست. بنظرم اگر قرار باشه بازی یا فیلمی از اساطیر ایران ساخته بشه باید فقط بدست ایرانی ها باشه چون غربی ها(به غیر از اساتید دانشگاه غربی که ایرانشناس یا باستانشناس هستند) شناخت درستی از ما ایرانی ها ندارند و فرهنگ مارو به غلط با فرهنگ اعراب یکی میدونن. ایرانی هایی که خارج از کشور هستند اگر منابع مالی و تکنولوژی در دست داشته باشه می تونن این کار رو انجام بدن. یکی دیگه از داستانهایی که بنظرم میشه بازی و فیلم ساخت ازش قصه های هزارو یک شب شهرزاد هست. البته همه میدونیم فیلمها و بازییهایی از روی قصه های شهرزاد ساخته شده که همگی به غلط به فرهنگ اعراب متصل شدن و اصالت ایرانی درستی نداشتن.

Mohamad4A

ویدیو: ماد جدید Marvel’s Spider-Man شما را در نقش سنگ قبر عمو بن قرار می‌دهد

مرحوم تو قبرش لرزید به این میگن

Lil Virus

دل نوشته های یک گیمر خسته؛ یاد باد آن روزگاران، یاد باد!

وقتی برمیگردم به گذشته خودم نگاه میکنم یه پسر به شدت منزوی و دور از هم سن و سالام بودم به خاطر شرایطی ک ناخواسته واردش شدم خوب به یاد ندارم حدود سیزده سال پیش برای اولین بار که یه سیستم زغالی داشتم بر خلاف بقیه دوستان که گیم رو از جی تی ای یا هالک شروع کردن من بازی section 8 رو خریدم انگار بعد از تجربه اون بازی یه حس خوب داشتم و انگار بدنم مور مور میشد و از حالت دپرسی در اومدم تا حدودی و کم کم یه ایکس 360 گرفتم و کلا با پلتفرم ایکس باکس اومدم بالا هیچوقت از این مسیر پشیمون نشدم💚

mmdo

کوچِلوی هفته:

اسناد دادگاه تایید می‌کند که فروش PS4 بیش از دو برابر Xbox One بوده است

بعدم کوچلو بگو رو املات بیشتر کار کنه خانم معلمت یا میای خونه بگو بیشتر املا باهات کار کنن اگه خواستی خودمم در خدمتتم…

Kuros

جواد خیابانی هفته:

میراث Mortal Kombat؛ تاریخچه درجه بندی سنی بازی‌ها

درجه بندی سنی برای ما اهمیتی نداره 🗿

دیسک رو بگیریم سریع باز میکنیم میزاریم توی کنسول برچسب رو هم نمیخونیم 🗿

ما ایرانی هستیم سرزمینی با مردم مختلف

Dr.Pyro

نظر شما در مورد این آیتم چیست؟ کدام کامنت را بیشتر از بقیه دوست داشتید؟ شما می‌توانید از طریق این نشانی کامنت‌های هفتۀ ۱۰ را مطالعه کنید.

ㄒ卄乇 Ҝ几丨Ꮆ卄ㄒ77DARKSIRENPlayground GamesTupacگیمرهای دو دوتا پنج تاHASSAN_SHAHINAMIR WAZOWSKIمحمدرضا نوروزیعمو فیل کبیرAmir :))Invisible bearded userهمسایه ( فن بوی = پنچری )Dr.Pyromeysambکاکاسنگیاتزیو آدیتورهOld blacksmithهادی صفاییعلیmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فقط این آخری خیلی پیام خوب و عالی بود
    خداحافظ گیمفا

    سایتش هیچ ارزشی نداره

    و پر از نوب و ترول و بی کار و لاف و بد دهن و منافق و آماتور و…..هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا