هاست پرسرعت
بازی

کامیک‌کان: اطلاعات جدیدی از انیمیشن X-Men ’97 منتشر شد

کامیک‌کان: اطلاعات جدیدی از انیمیشن X-Men ’97 منتشر شد

در پانل مارول در کامیک‌کان سن‌دیگو، قسمتی از انمیشین مورد انتظار «X-Men ’97» منتشر شد که نشان می‌دهد مگنیتو رهبری این گروه را برعهده دارد.

طرفداران X-Men بالاخره اخبار جدیدی از انیمشین «X-Men ’97» دیزنی پلاس دریافت کرده‌اند. پانل مارول در کامیک‌کان سن‌دیگو که بر پروژه‌های انمیشینی مارول همچون «Marvel Zombies» و «What If» تمرکز داشت، اعلام کردند که انیمیشن مورد انتظار «X-Men ’97» قبل از پخش فصل اول برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

داستان انیمیشین «X-Men ’97» ادامه انیمیشن «X-Men» که در سال 1997 کنسل شد می‌باشد. آخرین قسمت آن سریال با عنوان «روز فارق‌التحصیلی» داستان قهرمانان را به اتمام نرساند. در آن قسمت پروفسور چارلز اکسیویر توسط هنری پیتر گریچ در برنامه زنده مورد حمله قرار گرفت. پروفسور آسیب‌های جدی دیده بود و قهرمانان که قادر به کمک کردن به او نبودند به مگنیتو روی آوردند. لیلاندرا اکسیویور را برای درمان به سیاره خود برد و قهرمانان تحت رهبری مگنیتو به فعالیت خود ادامه دادند.

پایان این سریال سوالات زیادی را در ذهن طرفداران برجای گذاشت. سریال جدید دقیقا مسیر سریال قبلی را ادامه خواهد داد، اکسیویور در سیاره دیگری است و مگنیتو رهبری گروه را برعهده دارد. تقریبا تمامی صداپیشگان سریال 1997 برای بازیابی نقش خود، در کنار چند تن از صداپیشگان جدید، به این سریال بازخواهند گشت.

انیمیشن «X-Men ’97» پاییز 2023 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

منبع: polygon

Jonah hexmeysambمرد بدون نامAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا