هاست پرسرعت
بازی

کامیک‌کان: تاریخ اکران فیلم Captain America 4 مشخص شد

کامیک‌کان: تاریخ اکران فیلم Captain America 4 مشخص شد

استودیو مارول در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ به طور رسمی تاریخ اکران فیلم Captain America 4 را اعلام کرده است.

همیشه استودیو مارول در رویداد کامیک‌کان سن‌دیگو خبرهای بسیار خوش و جذابی را برای طرفداران دارد. کامیک‌کان ۲۰۲۲ نیز از این قضیه مستثنی نیست و خبرها و تریلرهای جذابی برای فیلم‌ها و سریال‌های آینده مارول منتشر شدند.

کوین فایگی (Kevin Feige) مدیر استودیو مارول اظهار داشته که فاز چهارم دنیای سینمایی آن‌ها در انتهای سال ۲۰۲۲ میلادی به پایان می‌رسد و فاز پنجم این دنیای سینمایی در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ جریان خواهد داشت. کوین فایگی همچنین اعلام کرده که فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» تحت عنوان کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی (Captain America: New World Order) ساخته می‌شود.

در فیلم «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» آنتونی مک‌کی (Anthony Mackie) قرار است به صورت رسمی جایگزین کاپیتان آمریکا شود. این فیلم ادامه اتفاقات سریال فالکون و سرباز زمستانی (The Falcon and the Winter Soldier) را در پیش می‌گیرد. نویسنده‌های این سریال یعنی مالکوم اسپلمن (Malcolm Spellman) و دالان موسون (Dalan Musson) فیلم‎‌نامه این فیلم را قلم زده‌اند. کارگردانی فیلم نیز در دستان ژولیوس اونا (Julius Onah) است

در سریال «فالکون و سرباز زمستانی» سم ویلسون و باکی بارنز با بازی سباستین استن (Sebastian Stan) همچنان درگیر پیامدهای اتفاقات فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) و پایان کار استیو راجرز به عنوان کاپیتان آمریکا بودند. با اینکه استیو راجرز سپر خود را به سم داده بود تا جایگزینش شود اما او همچنان نمی‌توانست آن را بپذیرد.

سرانجام پس از کش و قوس‎‌های فراوان، سم ویلسون تصمیم خود را گرفت و رسما به کاپیتان آمریکا تبدیل شد. حالا فیلم «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» ادامه اتفاقات سریال را به تصویر می‌کشد و در آن، سم ویلسون با تهدیدی تازه روبه‌رو خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دست نیست.

فیلم «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» در تاریخ ۳ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

منبع: کولایدر

O2Emad-Martianمرد بدون نامامیر گیمراتزیو آدیتورههادی صفاییmeysambS.mEmperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا