هاست پرسرعت
بازی

کامیک‌کان: تریلر سریال Secret Invasion بازگشت نیک فیوری را نوید می‌دهد

کامیک‌کان: تریلر سریال Secret Invasion بازگشت نیک فیوری را نوید می‌دهد

تریلر منتشر شده برای سریال Secret Invasion در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ بازگشت شخصیت نیک فیوری را نوید می‌دهد.

مدیر استودیو مارول یعنی کوین فایگی (Kevin Feige) در پنل این استودیو در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ اولین تریلر رسمی از سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion) را برای حضار پخش کرد. این سریال با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش نیک فیوری است.

البته هنوز استودیو مارول این تریلر را به صورت آنلاین پخش نکرده است. در این تریلر، نیک فیوری با یک سفینه فضایی به زمین باز می‌گردد. او با ماریا هیل با بازی کوبی اسمولدرز (Cobie Smulders) ملاقات می‌کند و ماریا به او می‌گوید که برای سال‌ها سعی داشته با او تماس بگیرد. ماریا از او می‌پرسد که چرا پس از این همه مدت تصمیم به بازگشت گرفته و نیک فیوری اذعان می‌کند که مسئله‌ای مهم وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.

این تریلر همچنین دیگر بازیگرانی را نشان می‌دهد که در سریال «تهاجم مخفی» بازی می‌کنند که شامل بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، امیلیا کلارک (Emilia Clarke)، کینگزلی بن ادیر (Kingsley Ben-Adir) و اولیویا کولمن (Olivia Colman) است. دان چیدل (Don Cheadle) و همچنین مارتین فریمن (Martin Freeman) نیز در این تریلر دیده می‌شوند.

سریال «تهاجم مخفی» یکی از سریال‌های تاریک مارول به شمار می‌رود و از آنجا که مشخص نیست چه کسی انسان است و چه کسی اسکرول، داستان آن برای بیننده بسیار جذاب خواهد بود. علاوه بر این، حضور بازیگران برجسته نیز سبب شده تا این سریال جذاب‌تر نیز باشد.

سریال «تهاجم مخفی» بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول و اولین سریال این فاز است. پخش سریال در بهار سال ۲۰۲۳ میلادی روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع می‌شود.

منبع: کولایدر

مرد بدون نامکسری نراقیmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا