کامیک‌کان: ساخت دو فیلم جدید Avengers تایید شد

کامیک‌کان: ساخت دو فیلم جدید Avengers تایید شد

استودیو مارول در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ ساخت دو فیلم جدید از مجموعه Avengers را تایید کرده است.

با اینکه تمام آثار دنیای سینمایی مارول برای طرفداران جالب‌توجه هستند اما این مجموعه فیلم انتقام جویان‌ (Avengers) هستند که بیشترین توجه را به سمت خود جلب می‌کنند. با به پایان رسیدن حماسه ابدیت با فیلم‌های انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) و انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) حالا مارول به سراغ توسعه حماسه مولتی‌ورس (Multiverse Saga) رفته است.

در همین راستا نیز استودیو مارول در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ خبر از ساخت دو فیلم جدید از انتقام‌جویان برای سال ۲۰۲۵ میلادی داده است. در سریال لوکی (Loki) برای اولین بار شخصیت کنگ معرفی شده بود و با توجه به ادامه حضور او در فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) می‌توان تهدید بزرگی که او برای جهان دارد را احساس کرد.

بنابر اعلام استودیو مارول، پنجمین فیلم انتقام‌جویان تحت عنوان انتقام‌جویان: سلسله کنگ (Avengers: The Kang Dynasty) در تاریخ ۵ ماه مه سال ۲۰۲۵ میلادی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

علاوه بر این، استودیو مارول اعلام کرده که ششمین فیلم انتقام‌جویان نیز تحت عنوان انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی (Avengers: Secret Wars) ساخته خواهد شد. این فیلم نیز در تاریخ ۷ نوامبر سال ۲۰۲۵ میلادی (۱۶ آبان ۱۴۰۴) اکران می‌شود.

از آنجا که تاریخ اکران این دو فیلم به یکدیگر نزدیک است، پس می‌توان انتظار داشت که همانند فیلم‌های انتقام‌جویان ۳ و ۴، این دو فیلم نیز داستانی مرتبط به یکدیگر داشته باشند. حالا باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اطلاعات تازه‌ای از این فیلم‌های جدید انتقام‌جویان منتشر خواهد شد.

منبع: movieweb

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل