هاست پرسرعت
بازی

کامیک‌کان: نخستین پوستر Ant-Man 3 با حضور قهرمانی جدید منتشر گردید

کامیک‌کان: نخستین پوستر Ant-Man 3 با حضور قهرمانی جدید منتشر گردید

استودیو مارول در جریان برگزاری مراسم کامیک‌کان سن دیگو از نخستین پوستر Ant-Man and The Wasp: Quantumania با حضور یک قهرمان جدید رونمایی کرد.

سرانجام مراسم کمیک‌کان سن دیگو با حضور استودیو مارول برگزار شد که سبب رونمایی از پوستر فیلم مورد انتظار Ant-Man and the Wasp: Quantumania شد. پوستری که در آن شاهد حضور پل راد (Paul Rudd) و اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) و یک قهرمان جدید هستیم؛ کیسی لنگ با هنرنمایی کاترین نیوتون (Kathryn Newton) که سرانجام وارد تیم انتقام‌جویان خواهد شد.

همان‌طور که از عنوان فیلم سوم، کوانتومنیا مشخص است؛ شاهد کاوش قهرمانان این مجموعه در دنیای کوانتومی خواهیم بود. جایی که در Avengers: Endgame به تیم انتقام‌جویان کمک کرد تا بر تانوس غلبه کنند و حال نوبت آن رسیده تا کانگ فاتح با هنرنمایی جاناتان میجرز (Jonathan Majors) از این طریق برای نخستین‌بار در MCU در برابر قهرمانان مارول قرار بگیرد.

در ادامه می‌توانید شاهد پوستر فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania باشید.

کامیک‌کان: نخستین پوستر Ant-Man 3 با حضور قهرمانی جدید منتشر گردید

این فیلم که تبدیل شدن دختر اسکات لنگ به یک قهرمان را نیز به تصویر خواهد کشید، توسط پیتون رید (Peyton Reed) کارگردانی شده و میزبان بازیگران دیگری همچون میشل فایفر (Michelle Pfeiffer)، مایکل داگلاس (Michael Douglas) و بیل مری (Bill Murray) خواهد بود.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania برای اکران در تاریخ 17 فوریه 2023 (28 بهمن) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

اتزیو آدیتورهmeysambAlbertمرد بدون نامامیر گیمر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا