هاست پرسرعت
بازی

کامیک‌کان: پخش تریلر Ant-Man 3 پشت درهای بسته

کامیک‌کان: پخش تریلر Ant-Man 3 پشت درهای بسته

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، استودیو مارول در مراسم کامیک‌کان سن دیگو از نخستین تریلر Ant-Man and the Wasp: Quantumania رونمایی کرده است.

در جریان برگزاری مراسم کامیک‌کان سن دیگو 2022، کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیو مارول از فازهای 5 و 6 دنیای سینمایی مارول با موضوع جهان‌های موازی رونمایی کرد که در این بین فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania نقش بسیار مهمی خواهد داشت؛ زیرا کانگ فاتح را وارد نبرد با گروه انتقام‌جویان می‌کند.

با وجود این که در کمال تاسف تریلر این فیلم پشت درهای بسته به نمایش درآمده است، اما اطلاعات مهمی از آن منتشر شده که می‌توانید در ادامه مطالعه نمایید.

تریلر Quantumania با اسکات لنگ آغاز می‌شود که کارهای قهرمانانه را کنار گذاشته و مشغول مطالعه یک کتاب می‌باشد که ناگهان با تو تماس گرفته شده و از دستگیری دخترش مطلع می‌شود. سپس صحنه تغییر پیدا کرده و شاهد صرف شام در خانه هنک پیم هستیم که اسکات از مشکلاتی که بالغ شدن دخترش در پی داشته شکایت دارد.

در ادامه ناگهان اسکات با نجوای یک غریبه در ذهن خود مواجه می‌شود که اعلام دارد:

تو مرد بسیار جالبی هستی که زمان زیادی را از دست داده‌ای. با این حال این زمان از دست رفته آن چیزی نیست که تو تصور می‌کنی.

تماشاگران سریال Loki می‌توانند این صدا را تشخیص دهند؛ زیرا شاهد نسخه‌ صلح طلب کانگ بوده‌اند. این صدای شخصیت شرور فازهای جدید دنیای سینمایی مارول، کانگ فاتح است که تهدیدات بزرگی را ایجاد خواهد کرد و برای نخستین‌بار شاهد نسخه شرور او در فیلم مرد مورچه‌ای 3 خواهیم بود.

صحنه تریلر باز تغییر پیدا کرده و یک انفجار به وقوع می‌پیوندد که باعث می‌شود تا اسکات و باقی خانواده‌اش از جمله کیسی به درون دنیای کوانتومی وارد شوند. در ادامه شاهد مبارزه قهرمانان با موجودات کوانتومی هستیم که ناگهان کانگ فاتح ظاهر شده و رو به اسکات اعلام می‌کند:

تو یک انتقام‌جو هستی؟ مگر من تو را در گذشته نکشته بودم؟

این مسئله باعث ایجاد وحشت بسیاری شده و تریلر پایان می‌یابد. با توجه به دیالوگ پایانی کانگ فاتح، احتمالاً با مسائلی همچون سفر در زمان‌های گوناگون مواجه خواهیم بود و به دلیل قدرت‌های بسیاری که این شخصیت شرور برخوردار است، باید خود را آماده کرده تا با برخی از قهرمانان دنیای سینمایی مارول خداحافظی نماییم.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania که پایه‌گذار وقایع مهمی در فازهای 5 و 6 دنیای سینمایی مارول خواهد بود، برای اکران در تاریخ 17 فوریه 2023 (28 بهمن) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا