کامیک‌کان: پخش نخستین تریلر Guardians of the Galaxy Vol. 3 پشت درهای بسته

کامیک‌کان: پخش نخستین تریلر Guardians of the Galaxy Vol. 3 پشت درهای بسته

در جریان برگزاری مراسم کامیک‌کان سن دیگو، استودیو مارول نخستین تریلر از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را پشت درهای بسته به نمایش درآورده است.

دیشب و در جریان برگزاری مراسم کمیک‌کان سن دیگو، جیمز گان (James Gunn) با حضور بر روی صحنه از تریلر Guardians of the Galaxy Vol. 3 پرده‌برداری نمود و اعلام کرد که این فیلم پایان کار این گروه در دنیای سینمایی مارول را رقم خواهد زد؛ البته که این به معنای مرگ تک تک اعضای محافظین کهکشان نخواهد بود.

در تریلر به نمایش درآمده، شاهد گامورا با هنرنمایی زوئی سالدانیا (Zoe Saldaña) هستیم که پس از وقایع Avengers: Endgame به گروهی جدید ملحق شده و خاطراتش با محافظین کهکشان را به یاد نمی‌آورد. به همین دلیل کریس پرت (Chris Pratt) به او می‌گوید که او خواهان گامورای سابق است.

در ادامه شاهد اشاراتی به دوران کودکی راکت راکون با صداپیشگی بردلی کوپر (Bradley Cooper) هستیم؛ مسئله‌ای که طبق صحبت‌های جیمز گان به عنوان یکی از ارکان اصلی Guardians of the Galaxy Vol. 3 شناخته می‌شود. در این تریلر همچنین به شخصیت شرور این فیلم یعنی تکامل عالی اشاره شده و شاهد آدام وارلاک با هنرنمایی ویل پولتر (Will Poulter) هستیم.

علی‌رغم این که در تریلر به نمایش درآمده، شاهد صحنه‌های بامزه همیشگی این مجموعه هستیم، اما طبق مشاهده بینندگانی که در مراسم حضور داشته‌اند، باید منتظر برخی از غم‌انگیزترین صحنه‌های دنیای سینمایی مارول باشیم. با توجه به این که محافظین کهکشان 3 پایان این گروه را رقم خواهد زد، احتمالاً با مرگ برخی از شخصیت‌های مهم مواجه خواهیم بود. در پایان برای نخستین‌بار در MCU شاهد سگ محبوب دنیای کمیک یعنی کازمو با صداپیشگی ماریا باکالوا (Maria Bakalova) نیز بودیم.

با وجود این که این مجموعه به پایان خود نزدیک می‌شود، اما شاهد حضور گروه محافظین کهکشان در فیلم Thor: Love and Thunder بوده‌ایم. در آینده نیز دو اثر مجزا تحت عنوان‌های The Guardians of the Galaxy Holiday Special و I Am Groot حول محور آن‌ها از طریق سرویس دیزنی‌پلاس پخش خواهد شد.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 برای اکران در تاریخ 5 مه 2023 (15 اردیبهشت 1402) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل