هاست پرسرعت
بازی

کریس ایوانز به امیلی بلانت در فیلم جدید نتفلکیس ملحق شد

کریس ایوانز به امیلی بلانت در فیلم جدید نتفلکیس ملحق شد

در حالی که به پخش فیلم The Gray Man در این ماه نزدیک می‌شویم، کریس ایوانز برای یک پروژه جدید در کنار امیلی بلانت با نتفلیکس همکاری خواهد کرد.

ستاره مشهور چند سال اخیر هالیوود به نام کریس ایوانز (Chris Evans) برای یک پروژه دیگر با کمپانی نتفلیکس همکاری خواهد کرد. اثری تحت عنوان Pain Hustlers که ستاره فیلم A Quiet Place یعنی امیلی بلانت (Emily Blunt) نیز در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت.

نتفلکیس که به موفقیت این فیلم اطمینان دارد، نه تنها مبلغ 50 میلیون دلار برای آن سرمایه‌گذاری کرده است، بلکه کارگردان آثاری همچون Harry Potter و Fantastic Beasts یعنی دیوید ییتس (David Yates) را برای سکان هدایت Pain Hustlers در نظر گرفته است.

اثری که ترکیبی از دو فیلم تحسین شده The Wolf of Wall Street و The Big Short بوده و توسط ولز تاور (Wells Tower) نویسندگی خواهد شد. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از داستان آن را مشاهده نمایید:

این فیلم حول محور لیزا دریک با هنرنمایی امیلی بلانت می‌باشد. کسی که برای یک زندگی بهتر برای خود و دختر خردسالش، تحصیل را رها کرده و در یک مرکز داروسازی ورشکسته شده مشغول به کار می‌شود. نبوغ و جسارت لیزا دریک در ادامه باعث می‌شود تا او در شغل خود پیشرفت کرده و ناخواسته وارد ماجراهای مرگ‌باری شود.

کریس ایوانز که نقش نامعلومی در این پروژه خواهد داشت، برای پخش فیلم جدید خود به نام The Gray Man آماده می‌شود. اثری در ژانر اکشن و جاسوسی که با بودجه 200 میلیون دلاری خود، به عنوان پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ کمپانی نتفلیکس شناخته شده است.

هنوز هیچ تاریخ پخشی برای فیلم Pain Hustlers در نظر گرفته نشده است.

منبع: مووی‌وب

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا