هاست پرسرعت
فناوری

کریپتو شیلد به عنوان نخستین شرکت بیمه کیف پول دیجیتال تاسیس شد

کریپتو شیلد به عنوان نخستین شرکت بیمه کیف پول دیجیتال تاسیس شد

افراد دارنده رمزارز (ارز دیجیتال) این نگرانی را داشته‌اند که کیف پول دیجیتالشان به آسانی قابل سرقت توسط هکرها باشد (از جمله وقتی از ماجراهایی مانند هک Mt. Gox مطلع می‌شوند)، اما اکنون می‌توانند قدری آرامش خاطر پیدا کنند چرا که با چند کلیک ماوس می‌توانند کوین‌هایشان را بیمه کنند.
 
به گزارش gsxr و به نقل از زددی‌نت، شرکت زیرساخت بیمه دیجیتال Boost Insurance، در کنار Breach Insurance، اعلام کرد که Crypto Shield را راه‌اندازی کرده است که می‌تواند احتمال سرقت رمزارزها از صرافی‌هایی همچون کوین‌بیس و بایننس‌یو‌اس را تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌دهد. در صورتی که صرافی مورد نظر مورد هک یا حمله مهندسی اجتماعی منجر به از دست رفتن دارایی‌ها قرار گیرد، افراد بیمه‌شده با کریپتو شیلد تا محدوده ارزش مشخص شده در بیمه‌نامه آن می‌توانند غرامت دریافت کنند.
 
نحوه عملکرد 
اگرچه بیمه تجاری برای موسساتی که رمزارز دارند قابل دسترسی است، ولی تا پیش از این بیمه‌نامه رمزارزها برای افراد مالک این ارزها (که با عنوان دارندگان خرد کیف پول) موجود نبود. با این حال، الکس مافئو مدیرعامل و بنیان‌گذار بوست اینشورنس اعلام کرد که کریپتو شیلد نخستین محصول بیمه‌ای برای افراد دارنده کیف پول (ولت) است.
 

کریپتو شیلد به عنوان نخستین شرکت بیمه کیف پول دیجیتال تاسیس شد

کریپتو شیلد 20 رمزارز را تحت پوشش قرار می‌دهد، از جمله بیتکوین، اتریوم، ریپل، تتر، سولانا، دوج‌کوین و استیبل‌کوین‌هایی همچون USD Coin، و پوشش آن تا 1 میلیون دلار در موجودی رمزارز است. مافئو توضیح داد که هر مبلغ بالاتر از 1 میلیون دلار در طبقه‌بندی هولدینگ سطح گرید سازمانی قرار می‌گیرد که پروفایل ریسک متفاوتی دارد.
 
مانند هر بیمه‌نامه دیگری، شما کسری از ارزش کل دارایی‌تان تا 1 میلیون دلار را پرداخت می‌کنید. از اینرو، به عنوان مثال، اگر بیتکوین داشته باشید (که تا فوریه 2022 قیمت آن حدود 43000 دلار بوده است) حدود ماهانه 90 دلار بابت ارزش آن بیتکوین به کریپتو شیلد پرداخت خواهید کرد. ولت حاوی 20 کوین اتریوم، که در حال حاضر ارزش آن معادل با 61200 دلار می‌شود، با ماهانه حدود 126 دلار قابل بیمه شدن است (بر مبنای قیمت حدود 3000 دلار برای هر کوین اتریوم). 

کریپتو شیلد به عنوان نخستین شرکت بیمه کیف پول دیجیتال تاسیس شد – مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا