هاست پرسرعت
خودرو

کسب رتبه نخست رضایت مشتریان توسط ماموت خودرو

کسب رتبه نخست رضایت مشتریان توسط ماموت خودرو

ماموت خودرو در گزارش ارزیابی میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو توسط سازمان بازرسی و استاندارد ایران توانست رتبه نخست را کسب کند.

در این ارزیابی، سیستم خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو و نمایندگی‌های مجاز آن‌ها به‌صورت شش‌ماهه یا سالانه بررسی می‌شوند. بر اساس گزارش ISQI برای پاییز ۱۴۰۱ با ارزیابی شاخص‌هایی چون کیفیت تعمیرات و سرویس‌های ادواری، رفع ایرادات ثبت شده، رفتار و برخورد پرسنل، مدت‌زمان تأمین قطعات، تعمیر و تحویل خودرو، ماموت خودرو با ۸۳۴ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت. ماموت در این دوره ۳۱ امتیاز بیشتری نسبت به دوره قبلی کسب کرد. این شرکت نمایندگی واردات و خدمات خودروهای فولکس‌واگن در ایران را در اختیار دارد.

تعمیر و خدمات پس از فروش ماموت

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۷ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا