هاست پرسرعت
بازی

کلیپی از فیلم Teen Wolf: The Movie منتشر شد

کلیپی از فیلم Teen Wolf: The Movie منتشر شد

به تازگی سرویس آنلاین پارامونت پلاس کلیپی از فیلم Teen Wolf: The Movie منتشر کرده است.

پس از مدت‌ها انتظار، سرویس آنلاین پارامونت پلاس سرانجام تاریخ پخش فیلم تین ولف (Teen Wolf: The Movie) را اعلام کرده و در همین راستا نیز کلیپی از این اثر را منتشر کرده است.

فیلم «تین ولف» ادامه اتفاقات سریال آن خواهد بود، سریالی که پس از پخش ۶ فصل در سال ۲۰۱۷ میلادی به پایان رسیده بود. این سریال داستان نوجوانی به نام اسکات مک‌کال با بازی تایلر پوزی (Tyler Posey) را دنبال می‌کند که به یک گرگینه تبدیل می‌شود.

اطلاعات بسیار اندکی در مورد فیلم «تین ولف» در دست است اما به تازگی و در رویداد کامیک‌کان نیویورک کلیپی از این فیلم به نمایش در آمده که آن را می‌توانید در ادامه مشاهده یا دانلود کنید. این کلیپ نشان می‌دهد که اتفاقات این فیلم نسبت به پایان سریال با یک فاصله زمانی دنبال خواهند شد.

تبلیغات
دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

هالند رودن (Holland Roden)، شلی هنینگ (Shelley Hennig)، کولتون هاینز (Colton Haynes) و دیلن اسپری‌بری (Dylan Sprayberry) از جمله بازیگران سریال «تین ولف» به شمار می‌روند که در این فیلم سینمایی نیز حضور خواهند داشت.

نویسنده سریال یعنی جف دیویس (Jeff Davis) نیز به عنوان نویسنده فیلم‌نامه و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم «تین ولف» فعالیت خواهد کرد. با این حال، یکی از مواردی که باعث ناامیدی طرفداران در مورد این اثر سینمایی شده، عدم حضور دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien) در آن است.

فیلم سینمایی «تین ولف» در تاریخ ۲۶ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین پارامونت پلاس عرضه خواهد شد.

منبع: کولایدر

mohsen62

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا