هاست پرسرعت
بازی

کلیپ جدید سریال She-Hulk سفینه‎‌ای فضایی را نشان می‌دهد

کلیپ جدید سریال She-Hulk سفینه‎‌ای فضایی را نشان می‌دهد

در کلیپ تازه منتشر شده برای سریال She-Hulk برخورد بروس برنر و جنیفر والترز با یک سفینه فضایی غول‌پیکر دیده می‌شود.

سریال شی هالک (She-Hulk) جدیدترین سریال از دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که قرار است روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود. به تازگی کلیپی توسط IMDB در شبکه توییتر از سریال شی هالک: وکیل دادگستری (She-Hulk: Attorney at Law) منتشر شده که بروس بنر و جنیفر والترز را نشان می‌دهد.

این کلیپ تازه منتشر شده از سریال «شی هالک: وکیل دادگستری» شخصیت جنیفر والترز با بازی تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) را نشان می‌دهد که به همراه پسر عموی خود یعنی بروس بنر با بازی مارک رافلو (Mark Ruffalo) در حال صحبت در داخل ماشین هستند که ناگهان، سفینه‌ای فضایی جلوی آن‌ها سبز می‌شود و همین نیز زندگی جنیفر والترز را برای همیشه تغییر می‌دهد.

کمتر از یک هفته دیگر تا شروع پخش سریال «شی هالک: وکیل دادگستری» باقی مانده و این کلیپ تازه نیز نیم نگاه تازه‌ای از این سریال را برای بینندگان و طرفداران به ارمغان آورده است. این سریال قرار است داستان خاستگاه شخصیت شی هالک را به نمایش بگذارد و باید دید که این اتفاق چگونه به تصویر کشیده می‌شود.

تبلیغات

در کتاب‌های کمیک،‌ جنیفر والترز خودش می‌خواست تا تبدیل به هالک شود و این کار را با تصمیم خودش انجام داده است. با این حال، در سریال «شی هالک: وکیل دادگستری»، او بر اثر تصادفی آسیب می‌بیند و خون تزریق شده به او از بروس بنر باعث می‌شود تا قدرت‌های هالک را بدست بیاورد.

تیم راث (Tim Roth) در نقش امیل بلونسکی ملقب به ابومینیشن و بندیکت وانگ (Benedict Wong) در نقش جادوگر اعظم وانگ از جمله دیگر بازیگران دنیای سینمایی مارول هستند که در این سریال تازه حضور خواهند داشت. این سریال همچنین با حضور شخصیت دردویل با بازی چارلی کاکس (Charlie Cox) خواهد بود.

کلیپ منتشر شده برای سریال «شی هالک: وکیل دادگستری» را می‌توانید در ادامه مشاهده یا دانلود کنید. این سریال ۹ قسمت دارد و پخش قسمت‌های آن به صورت هفتگی و از تاریخ ۱۸ اوت سال ۲۰۲۲ میلادی (پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع می‌شود.

منبع: movieweb

KurosPashmak..darhalkhabX_Wolverine_XEmperor Nima Shamsهادی صفاییامیر گیمرAlbertWitcher (Original)meysambArnaldمرد بدون نامEl Diablo

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا