هاست پرسرعت
بازی

کمپانی برادران وارنر فیلم Batgirl را هرگز پخش نمی‌کند

کمپانی برادران وارنر فیلم Batgirl را هرگز پخش نمی‌کند

کمپانی برادران وارنر با وجود هزینه زیاد برای فیلم Batgirl آن را کنسل کرده و هرگز آن را پخش نخواهد کرد.

دنیای سینمایی دی‌سی روز به روز عجیب‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر نمی‌تواند به خوبی آن را مدیریت کند. در جدیدترین گزارش‌های تازه از سوی چندین منبع مختلف، این کمپانی فیلم بت‌گرل (Batgirl) را کنسل کرده است و آن را نه روی پرده سینماها و نه روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش نخواهد کرد.

کمپانی برادران وارنر حدود ۸۰ میلیون دلار برای ساخت این فیلم هزینه کرده و تولید و فیلمبرداری فیلم نیز تکمیل شده است. با این حال، عدم تمایل این کمپانی به پخش این فیلم به معنای آن است که اکران آزمایشی فیلم با واکنش‌های بسیار بدی روبه‌رو شده که آن‌ها تصمیم گرفتند این پروژه را به طور کامل کنار بگذارند.

تبلیغات

با اینکه هنوز کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی کنسل شدن فیلم «بت‌گرل» را اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد که این خبر صحت دارد چراکه منابعی همچون هالیوود ریپورتر این خبر را تایید کردند. با این حال باید منتظر واکنش کمپانی برادران وارنر و دی‌سی باشیم.

فیلم «بت‌گرل» با بازی لزلی گریس (Leslie Grace)‌ در نقش اصلی است. جی کی سایمونز (J.K. Simmons) نیز که در فیلم لیگ عدالت (Justice League) نقش کمیسر گوردون را بازی کرده بود، در این فیلم نیز این نقش را بازآفرینی می‌کند. این فیلم همچنین قرار بود با حضور مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش بتمن باشد. عادل العربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah) کارگردانی این فیلم را در دست داشته‌اند.

منبع: movieweb

AlbertAhmad_TRJin sakaiReversepointTUX 99meysambJonah hexEmperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا