هاست پرسرعت
بازی

کنترلر DualSense Edge عمر باتری کم‌تری از DualSense معمولی خواهد داشت

کنترلر DualSense Edge عمر باتری کم‌تری از DualSense معمولی خواهد داشت

عمر باتری کنترلر حرفه‌ای DualSense Edge قرار است کمی کم‌تر از DualSense معمولی باشد. به گفته‌ی سونی این مهم به خاطر داشتن ویژگی‌های بسیار بیشتر در فرم فاکتور و طراحی ارگونومیک مشابه است.

عمر باتری کنترلرهای جدید دائما در حال کم شدن هستند و به نظر می‌رسد که این روند قرار نیست به زودی تغییر کند. سونی قصد دارد تا در ژانویه‌ی سال جدید یک کنترلر حرفه‌ای را برای پلی استیشن 5 منتشر کند. کنترلر DualSense Edge قرار است به شدت قابل شخصی‌سازی باشد. با وجود اینکه این کنترلر یک ارتقا در بسیاری از زمینه‌ها نسبت به DualSense معمولی به حساب می‌رود، عمر باتری یکی از این زمینه‌ها نیست.

با توجه به قیمت 199.99 دلاری این کنترلر، این موضوع شاید به مذاق بسیاری خوش نیاید. در بیانیه‌ای به The Verge، سونی گفته که داشتن ویژگی‌های بسیار بیشتر در طراحی مشابه با کنترلر DualSense باعث شده تا عمر باتری DualSense Edge کم‌تر باشد:

تبلیغات

عمر باتری کنترلر بی‌سیم DualSense Edge قرار است کمی کم‌تر از DualSense اصلی باشد، چرا که ما ویژگی‌های بسیار بیشتری را در فرم فاکتور و طراحی ارگونومیک مشابه قرار داده‌ایم. ما می‌خواستیم به تعادل خوبی بین ویژگی‌های عالی و عملکرد بی‌سیم خوب برسیم. استفاده از کنترلر با سیم USB برای بازیکنان حرفه‌ای که دوست دارند تا با اختلالات رابطه‌ی بی‌سیم دست و پنجه نرم نکنند هم گزینه‌ی خوبی است.

عمر باتری DualSense اصلی همین حالا هم چندان رضایت‌بخش نیست و این کنترلر تنها 7 الی 8 ساعت دوام می‌آورد. پس انتظار عمر باتری بسیار کمی را برای DualSense Edge داشته باشید.

ETERNAL_MAN (از بن بازگشته)REZA_GTXпостороннийDARKSIRENکسانی که در خط اسپنسر نیستن ....Visible bearded manKratosUNCLE ARTURS.mامیر(Halo reach)Tlou part 2 game of the centuryهادی صفاییعلیmahdi12345Amir17میام رو خطتArtin_GamearHyakkimaruOld blacksmithmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا