کنیا باریس کارگردانی بازسازی فیلم Wizard of Oz را در دست گرفت

کنیا باریس کارگردانی بازسازی فیلم Wizard of Oz را در دست گرفت

کنیا باریس به عنوان کارگردان بازسازی فیلم Wizard of Oz برای کمپانی برادران وارنر انتخاب شده است.

کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت اقتباسی تازه از داستان فانتزی و دوست‌داشتنی جادوگر شهر از (Wizard of Oz) است. کنیا باریس (Kenya Barris) نیز برای نوشتن فیلم‌نامه اقتباسی این اثر به خدمت گرفته شده است. خود او نیز قرار است کارگردانی فیلم را برعهده داشته باشد.

در حال حاضر اطلاعات بسیار اندکی در مورد اقتباس تازه از «جادوگر شهر از» در دست است و هیچ اطلاعاتی در مورد بازیگران این فیلم تازه و همچنین تاریخ فیلمبرداری یا تاریخ اکران آن وجود ندارد. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این فیلم تازه، بازسازی مدرنی از این داستان کلاسیک و دوست‌داشتنی خواهد بود.

کنیا باریس بیشتر برای خلق سریال سیتکام Black-ish شناخته می‌شود، سریالی که دو نسخه فرعی از آن به نام Grown-ish و Mixed-ish نیز ساخته شدند. اولین تجربه کارگردانی کنیا باریس با فیلم شما مردم (You People) با نقش‌آفرینی ادی مورفی (Eddie Murphy) بوده که قرار است در سال جاری میلادی در سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.

رمان جادوگر فول‌العاده شهر از (The Wonderful Wizard of Oz) نوشته ال فرانک باوم (L. Frank Baum) در سال ۱۹۰۰ میلادی به چاپ رسید و از آن زمان نیز به عنوان اثری برجسته و کلاسیک برای نسل‌های مختلف به یادگار مانده است. محبوبیت این رمان سبب شد تا چندین اقتباس بر اساس آن ساخته شود که یکی از برجسته‌ترین آن‎‌ها، فیلم سال ۱۹۳۹ میلادی با بازی جودی گارلند (Judy Garland) است.

فیلم تازه «جادوگر شهر از» همچنان در مرحله توسعه قرار دارد و تاریخ اکرانی برای آن مشخص نشده است.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل