هاست پرسرعت
بازی

کونامی: در ساخت بازی‌های بعدی Silent Hill به همکاری با سازندگان مختلف ادامه خواهیم داد

کونامی: در ساخت بازی‌های بعدی Silent Hill به همکاری با سازندگان مختلف ادامه خواهیم داد

طرفداران سری Silent Hill سال‌هاست که بازگشت این فرنچایز را در ذهن می‌پرورانند و ظاهراً کونامی (Konami) نیز با دست پر به میدان باز خواهد گشت.

شرکت کونامی پس از مدت‌ها انتظار، از برنامۀ خود برای احیای فرنچایز Silent Hill پرده برداشت و چندین بازی جدید شامل ریمیک Silent Hill 2، نسخۀ جدید اصلی سری به نام Silent Hill f، اسپین‌اف ساختۀ No Code و Annapurna Interactive تحت عنوان Silent Hill: Townfall و اثر استریم سریالی تعاملی Silent Hill: Ascension را معرفی کرد. واضح است که کونامی بسیار روی بازگشت این مجموعه جدی است و برای بازی‌هایی بیشتری در آینده برنامه دارد.

آقای Motoi Okamoto، یکی از اعضای سابق باتجربۀ نینتندو، که اکنون در نقش تهیه‌کنندۀ Silent Hill فعالیت می‌کند، در پست جدیدی از وبسایت PlayStation Blog، تأیید کرده است که کونامی علاوه بر عناوین ذکر شده، در ادامۀ راه قصد انتشار بازی‌های Silent Hill بیشتری را دارد و در ساخت آن‌ها با توسعه‌دهندگان مختلف جهان همکاری خواهد کرد.

ما در کنار کسانی که جزوی از فرنچایز Silent Hill بودند به خلق بازی‌های جدید این سری خواهیم پرداخت، اما با سازندگانی که عاشق این مجموعه هستند نیز همکاری خواهیم کرد.

تبلیغات

همکاری خود را گسترش خواهیم داد و جهان Silent Hill را با کمک تیم‌های سرتاسر دنیا که عاشق این سری هستند، وسیع‌تر خواهیم کرد. از همه مهم‌تر، به همراه طرفداران قدیمی و آیندۀ Silent Hill، این سری را به اوج خواهیم رساند.

– Motoi Okamoto

در حال حاضر تاریخی برای عرضۀ هیچکدام از عناوین جدید Silent Hill تعیین نشده، اما جزئیات جدیدی از ریمیک Silent Hill 2، حاصل همکاری کونامی و استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team)، منتشر شده است. سیستم مبارزۀ این ریمیک بازسازی شده است و در پلی استیشن 5 هیچ صفحۀ بارگذاری نخواهد داشت. همچنین، سیستم موردنیاز بازی مذکور نیز مشخص شده است.

نظر شما دربارۀ برنامه‌های آیندۀ این فرنچایز چیست؟

Invisible bearded uservahid gamerهادی صفاییDr.PyroامیرKratosainzمتینEzio Auditore da Firenzeگیمر غمگینAmir :))سید محمد مهراد محیطی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا