هاست پرسرعت
موبايل

کوکاکولا گوشی هوشمند می‌سازد

کوکاکولا گوشی هوشمند می‌سازد

کوکا کولا تصمیم گرفته است یک گوشی هوشمند روانه بازار کند تا در بازار گوشی‌های هوشمند حضور داشته باشد.

به گزارش gsxr از تسنیم، شرکت معروف سازنده نوشابه کوکاکولا طبق خبرهای بدست آمده قصد دارد تا با همکاری یک برند سازنده گوشی‌های هوشمند، وارد این بازار شود.
هرچند به‌نظر می‌رسد این کمپانی برنامه‌ای برای تولید گوشی ندارد، بلکه قصد دارد تا یکی از برندها دستگاهی با طراحی ظاهری مخصوص کوکاکولا روانه بازار کند.

طی سال‌های گذشته، برخی شرکت‌های غیرمرتبط با حوزه فناوری سعی کردند گوشی‌های هوشمندی با برند خود عرضه کنند که از جمله می‌توان به پپسی و KFC اشاره کرد.
تا به امروز چندین‌بار شاهد همکاری این سبکی میان برندهای مختلف با سازندگان گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم که شاید شاخص‌ترین آن‌ها، همکاری پورشه و بی‌ام‌و با تولیدکنندگان گوشی باشد.

شرکت کوکاکولا، شرکت صنایع غذایی آمریکایی چندملیتی است، که تمرکز اصلی آن بر تولید، بازاریابی و توزیع نوشیدنی‌های غیرالکلی معطوف می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر آتلانتا، جورجیا قرار دارد. کوکاکولا در سال 2013 در رتبه نخست از فهرست بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نوشیدنی و مواد غذایی جهان قرار گرفت.
تصویر فاش شده از گوشی کوکا کولا نشان می‌دهد طراحی این دستگاه از المان‌های برند شرکت معروف نوشابه‌سازی بهره خواهد برد و این دستگاه نتیجه همکاری کوکاکولا با یک شرکت سازنده گوشی هوشمند است.
گفته می‌شود این دستگاه در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری در هند عرضه خواهد شد.

رنگ بدنه گوشی کوکاکولا دقیقاً مثل رنگ‌بندی نوشبه‌های این شرکت، قرمز است و شاید همین ویژگی توجهات را جلب کند.
انتظارات به این گونه است که در کنار طراحی متفاوت بدنه، پوسته خاصی برای رابط کاربری و همچنین جعبه و لوازم جانبی ویژه‌ای برای این نسخه در نظر گرفته است.
در نهایت آمارها بر این اساس است که این گوشی هوشمند در فصل اول سال جاری میلادی روانه بازار هند می‌شود.
 

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا