هاست پرسرعت
خودرو

کیت بدنه فیبر کربنی TRE برای بی ام و M2 جدید معرفی شد

کیت بدنه فیبر کربنی TRE برای بی ام و M2 جدید معرفی شد

شرکت TRE به عنوان سازنده قطعات خودرویی پرفورمنس از کیت بدنه فیبر کربنی و سبک‌وزن خود برای نسل جدید بی‌ام‌و M2 کد G87 رونمایی کرد.

کیت یاد شده شامل بخش‌هایی همچون اسپلیتر جلو، کاپوت جدید، گلگیرها و رکاب‌های جانبی، بال عقب و تریم جدید سپر عقب خواهد بود. هدف از ارائه کیت یاد شده ایجاد چهره‌ای برگرفته از موتور اسپرت و درعین‌حال کاهش وزن کوپه اسپرت بی‌ام‌و بوده است. این کمپانی می‌گوید کیت بدنه فیبر کربنی توسط تیمی متخصص از طراحان دنیای خودرو شامل افراد حرفه‌ای با سابقه کاری در بی‌ام‌و مهندسی شده است.

به منظور ارائه یک کیت بدنه زیبا و سبک‌وزن مهندسان TRE از روش‌های طراحی پیشرفته با کمک کامپیوتر استفاده کرده‌اند و داده‌های سه‌بعدی نیز از خودروی واقعی M2 G87 گرفته شده است. به همین خاطر TRE هماهنگی دقیق تمامی قطعات با یکدیگر و ارائه طرحی منسجم را تضمین می‌کند. یکی از قطعات برجسته این کیت اسپلیتر جلوست که باعث بهبود عبور جریان هوا از اطراف خودرو و بهینه‌سازی آیرودینامیک آن می‌شود. همچنین قطعه سبک‌وزن یاد شده باعث کاهش درگ، افزایش داون فورس و هدایت هوا به سمت ورودی‌های هوای ترمز می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های کیت جدید TRE تریم روی گلگیرها و رکاب‌های جانبی است که از ورودی‌های یکپارچه در بخش بالچه‌ها سود می‌برد. هدف از این نوع طراحی تکمیل پکیج آیرودینامیکی M2 و بهبود داون فورس بوده است. قطعاً یک کیت بدنه اسپرت بدون وجود بال عقب کامل نخواهد بود و به همین خاطر TRE بال بزرگ فیبر کربنی و سبک‌وزن را در نظر گرفته است که سه حالت مختلف در تنظیمات جاده، اسپرت و پیست خواهد داشت. بال یاد شده توازن مناسبی بین زیبایی، داون فورس و درگ ایجاد می‌کند. سپر عقب نیز تکمیل کننده کیت فیبر کربنی موردبحث خواهد بود. بنا به گفته AUTOID توزیع کننده رسمی محصولات TRE، برای اولین بار شاهد ارائه کیت بدنه آیرودینامیک برای نسل جدید بی‌ام‌و M2 هستیم.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۱۲ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا