هاست پرسرعت
بازی

کیفر ساترلند در تلاش برای دفع توطئه در تریلر سریال جاسوسی Rabbit Hole

کیفر ساترلند در تلاش برای دفع توطئه در تریلر سریال جاسوسی Rabbit Hole

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین پارامونت پلاس تریلر جدیدی از سریال Rabbit Hole (لانه خرگوش) با نقش‌آفرینی کیفر ساترلند پخش کرده است. دو اپیزود اول این سریال جاسوسی در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۳ (۶ فروردین ۱۴۰۲) پخش خواهد شد و قسمت‌های بعدی آن هر هفته در روزهای یکشنبه در آمریکا و کانادا و دوشنبه‌ها در بریتانیا، استرالیا، آمریکای لاتین، ایتالیا، آلمان، سوئیس، اتریش و فرانسه به نمایش در می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

کیفر ساترلند در سریال Rabbit Hole نقش جان ویر، یک جاسوس شرکتی را بازی می‌کند که مهارت زیادی در فریبکاری دارد. جان خیلی زود توسط یک قدرت اسرارآمیز با توانایی نفوذ و کنترل جمعیت‌ها متهم به قتل می‌شود، اما دربرابر این پاپوش ساکت نمی‌نشیند. بنابر اعلام کیفر ساترلند، سریال لانه خرگوش با الهام از آثار مهیج با محوریت توطئه دهه ۱۹۷۰ نظیر فیلم Three Days of the Condor (سه روز کرکس) به کارگردانی سیدنی پولاک ساخته شده است.

کیفر ساترلند در نقش جان ویر، راب یانگ در نقش ادوارد هوم، چارلز دنس در نقش دکتر بن ویلسون، متا گلدینگ در نقش هیلی وینتون، انید گراهام در نقش جوزفین مدی، جیسون باتلر هارنر در نقش والنس، والت کلینک در نقش کارآموز، وندی مکه‌نا در نقش دبرا و مارک وینیک در نقش یانگ کرولی در سریال Rabbit Hole بازی می‌کنند. کیفر ساترلند، جان رکوآ، گلن فیکارا، چارلی گوگولاک، سوزان بایمل و هانت بالدوین از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا