هاست پرسرعت
بازی

گزارش: بازی جدید استودیوی Tango GameWorks با بهره‌گیری از آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود

گزارش: بازی جدید استودیوی Tango GameWorks با بهره‌گیری از آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود

بر اساس یک گزارش جدید، ظاهراً بازی بعدی استودیوی Tango GameWorks، سازنده‌ی سری The Evil Within و عنوان Hi-Fi Rush، با استفاده از آنریل انجین ۵ در دست توسعه است.

تبلیغات

طبق اطلاعات ارائه شده در پروفایل لینکدین ماساهیرو ماتسومورا (Masahiro Matsumura)، طراح شخصیت شاغل در استودیوی تانگو گیم‌ورکز (Tango GameWorks)، این توسعه‌دهنده در حال حاضر با نرم‌افزار انیمیشن سه بعدی Houdini به همراه آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5)، مایا (Maya) و Substance Painter برای ساخت محیط‌ها، افکت‌ها و خلق شخصیت کار می‌کند. این موضوع احتمالاً به پروژه‌ی جدید معرفی نشده‌ی استودیوی مذکور مربوط است که در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد. فعلاً اطلاعات بیشتری در خصوص این پروژه در دسترس نیست.

روی آوردن استودیوی تانگو گیم‌ورکز به استفاده از آنریل انجین ۵ در بازی‌های بعدی خود موضوع عجیبی نیست، زیرا این توسعه‌دهنده پیش‌تر در ساخت عناوینی مانند Hi-Fi Rush و Ghostwire Tokyo از آنریل انجین ۴ استفاده کرده است. همچنین چند استودیوی بازی‌سازی دیگر ایکس باکس نیز برای توسعه‌ی پروژه‌های آینده‌ی خود به آنریل انجین ۵ روی آورده‌اند.

بازی Hi-Fi Rush جدیدترین عنوان استودیوی تانگو گیم‌ورکز به شمار می‌رود که در حال حاضر بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

گیمرِ روان شناسDanialRanjbarzadehred-eyed Banished Knightبم بمsorenabardiaCommander 227Jim HawkinsChiefRezaOmid_FshRedm0ndy.xboxMasterjohn117یه گیمر سادهاپوزوسیون gsxrققنوس آسمانکاکاسنگیUNCLE ARTURManny Calaveramore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا