هاست پرسرعت
بازی

گزارش: بازی GTA 6 محتویات اضافۀ داستانی دریافت خواهد کرد + اطلاعات بیشتر

گزارش: بازی GTA 6 محتویات اضافۀ داستانی دریافت خواهد کرد + اطلاعات بیشتر

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی Tez2، منبع داخلی مشهور راکستار گیمز، بازی GTA 6 بسته‌های الحاقی و محتویات اضافۀ داستانی متعددی دریافت خواهد کرد.

Tez2 در فروم GTA اعلام کرد که شرکت راکستار قصد دارد استراتژی ارائۀ محتویات اضافه پس از عرضۀ بازی را ادامه دهد و به دنبال موفقیت GTA Online، اثری بعدی آن‌ها نیز چنین رویه‌ای را پیش خواهد گرفت. منبع داخلی مذکور در این باره گفت:

راکستار به بازۀ زمانی «برنامه‌ریزی برای محتویات آیندۀ GTA Online» بازخواهد گشت، زمانی که هنوز GTA Online به صورت انفجاری محبوب نشده بود. اولین موج محتویات اضافه که در قالب «شهرها و ماموریت‌های جدید» خواهند بود، مدت‌ها قبل از عرضۀ نسخۀ ششم GTA برنامه‌ریزی خواهند شد، چرا که راکستار باید منابع و نیروی لازم را به این محتویات اختصاص دهد. در مورد شهر‌های جدید، من فکر می‌‌‌کنم که جزیره‌های متعدد یا قسمت‌هایی خاص از شهرهای دیگر را دریافت کنیم؛ به عنوان مثال شاید جزیرۀ Cayo Perico یا بخش شمالی شهرک Yankton در دسترس قرار گیرد. از این طریق، راکستار می‌تواند سرقت‌های جدید را با محتویات اضافۀ تازه به ارمغان بیاورد. اگر خوش‌شانس باشیم، هر از چند گاهی یک شهر بزرگ مثل وایس سیتی نیز به بازی اضافه شود.

تبلیغات

اگر متوجۀ منظور Tez2 نشده‌اید، باید بگویم که وی اعتقاد دارد در فاصله‌های زمانی کوتاه نباید انتظار اضافه شدن یک شهر بزرگ مانند وایس سیتی را داشته باشید، بلکه محتویات اضافه در قالب شهرک‌ها و جزیره‌های مختلف در دسترس قرار خواهند گرفت؛ اگرچه شاید چند شهر بزرگ نیز در فاصله‌های زمانی طولانی به بازی اضافه شوند.

این منبع داخلی مدتی پیش حول گرافیک واقع‌گرایانۀ GTA 6 صحبت کرده بود که از طریق این نشانی می‌توانید جزئیات کامل را مطالعه کنید.

گفته می‌شود که بازی GTA 6 برای عرضه در اواخر سال 2024 یا اوایل 2025 برنامه‌ریزی شده است.

DARKSIRENanimalsگیمرهای دو دوتا پنج تاAlborzㄒ卄乇 Ҝ几丨Ꮆ卄ㄒMehran.Baعمو فیل کبیرHerfeiymeysambAlbertvahid gamerDr.PyroWoundsPorfosorFINNعلیتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)اتزیو آدیتورهM.MT@alistarmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا