هاست پرسرعت
بازی

گزارش: در ماه آینده از Assassin’s Creed Infinity رونمایی خواهد شد

گزارش: در ماه آینده از Assassin’s Creed Infinity رونمایی خواهد شد

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع داخلی، در ماه آینده از اولین محیط باستانی و دورۀ تاریخی‌ای که Assassin’s Creed Infinity روایت خواهد کرد، رونمایی می‌شود.

بر اساس صحبت‌های جدید جف گراب (Jeff Grubb)، خبرنگار جاینت بامب (Giant Bomb)، در ماه آینده به طور رسمی از اولین دورۀ تاریخی و ستینگ (محیط) Assassin’s Creed Infinity رونمایی خواهد شد. نکتۀ قابل توجه این است که اولین محتویات و خط داستانی Infinity بر اساس نظرسنجی‌ها و انتظارات مخاطبین انتخاب نشده و به عبارتی شاهد ژاپن نیستیم، بلکه به نقل از گراب یک دورۀ تاریخی «بسیار جالب و غیرمنتظره» انتظار طرفداران را می‌کشد.

تبلیغات

طبق اعلانات قبلی، Assassin’s Creed Infinity یک بازی نخواهد بود، بلکه پلتفرمی سرویس‌محور است که به مرور گسترش می‌یابد و با محتویات جدید به‌روزرسانی می‌شود. طبق جزئیات فاش شده، یوبیسافت قصد دارد به مرور زمان مناطق و داستان‌های جدیدی را به این اثر اضافه کند که البته به احتمال زیاد با یک کشور آسیایی آغاز خواهد شد.

در هر صورت، یوبیسافت پیش از این اعلام کرده بود که در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) از آیندۀ سری Assassin’s Creed رونمایی خواهد کرد. توجه داشته باشید که طبق صحبت‌های رسمی یوبیسافت (Ubisoft) فاصلۀ زیادی تا انتشار پلتفرم Infinity باقی مانده است و احتمالا باید تا اواسط یا اواخر 2024 صبر کنیم. در این میان، منابع داخلی به پروژۀ Rift اشاره داشته‌اند که با یک تاخیر غیرمنتظره، در بهار 2023 منتشر خواهد شد.

shadowM.MTAminPSAshenAMIR WAZOWSKIZahragamermeysambPorfosorتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Butcher of blaviken7Invisible bearded userAlbertLara CroftAhmad_TRvahid gamerامیر گیمر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا