هاست پرسرعت
بازی

گزارش: رونمایی از تاریخ انتشار God of War Ragnarok تاخیر خورده است

گزارش: رونمایی از تاریخ انتشار God of War Ragnarok تاخیر خورده است

سونی قصد داشته که امروز (30 ژوئن) از تاریخ انتشار و نسخه‌های مختلف بازی God of War Ragnarok از جمله پیش‌خرید رونمایی کند، اما این اعلامیۀ به تاخیر افتاده است.

هنوز در مورد این تاخیر مطمئن نیستیم و حتی دلیلی برای آن نیز ذکر نشده است. در مصاحبه‌ای با کوتاکو (Kotaku)، منبع داخلی معتبر صنعت گیم، The Snitch، متذکر شد که اعلام تاریخ انتشار God of War Ragnarok به زمانی دیگر موکول شده و او بابت این موضوع نگران است. وی اعتقاد دارد که این اتفاق می‌تواند به مشکلات پروسۀ اصلاح باگ‌ها و مشکلات پولیش ربط داشته باشد و در نهایت احتمال تاخیر در انتشار وجود دارد. The Snitch در این مورد به کوتاکو گفت:

در نتیجه، این تاخیر آن‌ها را بیشتر نگران کرده است. قرار بود امروز یک اعلامیه منتشر شود، اما سونی آن را به تعویق انداخت. این یک State of Play یا تریلر جدید گیم‌پلی نبود. این تمام چیزی است که می‌توانم به شما بگویم. من بیشتر نگران بازی هستم. برای من، این بدان معنا است که بازی به اندازه کافی پولیش نیست.

از سوی دیگر، جیسون شرایر (Jason Schreier)، خبرنگار وبسایت بلومبرگ (Bloomberg)، در انجمن ریست‌اِرا (ResetERA) اعلام کرد که هنوز خبر تاخیر این اعلامیه را نشنیده است، اما می‌داند که تا هفتۀ گذشته بازی برای عرضه در ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده بود. کوری بارلاگ (Cory Barlog)، کارگردان God of War 2018، در توییتر و در پاسخ به یکی از دنبال‌کنندگان خود تایید کرد که رونمایی‌ای برای امروز برنامه‌ریزی نشده و همچنین بازی تاخیر نخورده است.

بازی God of War Ragnarok در سال 2022 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉@alistarکاکاسنگیnoorivitto corleoneAshen undead the bearero0ashil0oعلیJin sakaiEllie TerminatorO2Playground GamesM.MTفیل خالی بند شاگرد عمو جیمهادی صفاییافسر جنگ نرم سونییوهانEMPEROR NIMA SHAMSSony corporationInvisible bearded usermore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا