هاست پرسرعت
بازی

گزارش: ریمستر سه‌گانۀ Metal Gear Solid در مراسم توکیو گیم شو معرفی خواهد شد

گزارش: ریمستر سه‌گانۀ Metal Gear Solid در مراسم توکیو گیم شو معرفی خواهد شد

طبق اطلاعات منتشر شده از اینسایدر مشهور، داسک گالم (Dusk Golem)، شرکت کونامی در مراسم توکیو گیم شو از ریمستر سه بازی ابتدایی Metal Gear Solid رونمایی خواهد کرد.

برای کسانی که سری Metal Gear Solid را تجربه نکرده‌اند، خبری خوب در راه است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی داسک گالم، در مراسم توکیو گیم شو 2022 از ریمستر Metal Gear Solid 1-3 رونمایی خواهد شد. وی در این باره توییت زیر را منتشر کرد:

تبلیغات

وبسایت VGC در مورد ریمسترهای Metal Gear Solid 1-3 صحبت می‌کند؛ بازسازی‌های جدید، البته منظور من ریمیک نیست. با اطمینان 100 درصد می‌دانم که چنین موضوعی صحت دارد و متعجب نخواهم شد اگر منابع دیگر نیز از این مطلب آگاهی داشته باشند. من از یک منبع بسیار مطمئن این خبر را شنیده‌ام. برنامۀ کونامی این است که ریمسترها را جداگانه برای PC و کنسول‌ها عرضه کند، اما در عین حال یک کالکشن نیز در دسترس قرار دهد که مزیت آن ارائۀ ورژن MSX بازی Metal Gear 1+2 است.

نظر شما در این باره چیست؟

Bahadorvitto corleonevahid gamerTohmasAngelo(همون توماس آنجلو ویجیاتو)Tlou part 2 game of the centuryDARKSIRENM.MTPorfosorعلیmeysambEmperor Nima ShamsInvisible bearded userJin sakaiamir_hasanpoorscorpionesBlackCityامیر گیمرThe OutsiderAlbertshadowmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا