هاست پرسرعت
بازی

گزارش: ستاره کاور بازی EA Sports FC و تاریخ رونمایی از آن مشخص شد

گزارش: ستاره کاور بازی EA Sports FC و تاریخ رونمایی از آن مشخص شد

گفته می‌شود بر روی کاور نسخه Ultimate بازی EA Sports FC، شاهد حضور ارلینگ هالند (Erling Haaland) به همراه ۳۰ ستاره فوتبال زن و مرد دیگر خواهیم بود.

تبلیغات

EA Sports FC قرار است در ماه جاری میلادی معرفی شود، اما پیش از آن، جزئیات جدیدی در مورد این عنوان از طریق افشاگری‌ها منتشر شده است. به تازگی، یکی از افشاگران معروف به نام billbil-kun، مدعی شد که این شبیه‌ساز فوتبال، در ماه سپتامبر عرضه می‌شود.

حالا در گزارشی جدید، آن‌ها به صورت بالقوه، ستاره اصلی بازی امسال و اینکه دقیقاً چه زمانی از آن رونمایی خواهد شد را مشخص کرده‌اند.

اگرچه کیلیان امباپه (Kylian Mbappe)، مهاجم تیم پاری سن ژرمن، جلد FIFA 21 تا FIFA 23 را زینت داده است، اما به نظر می‌رسد که این بازیکن فرانسوی، چهار سال متوالی را پشت سر نخواهد گذاشت. در عوض، طبق گفته billbil-kun، ارلینگ هالند، مهاجم تیم منچستر سیتی، ستاره روی جلد EA Sports FC خواهد بود.

این موضوع با توجه به اینکه مهاجم نروژی مذکور، در سه‌گانه تاریخی باشگاه انگلیسی نقش بسیار مهمی داشته، جای تعجب ندارد.

در حالی که هالند، تنها ستاره روی جلد نسخه استاندارد EA Sports FC به شمار می‌رود، بر اساس اطلاعات افشا شده، ۳۰ ستاره زن و مرد دیگر فوتبال از گذشته تا حال، روی کاور نسخه Ultimate، او را همراهی خواهند کرد.

ظاهراً این ۳۰ بازیکن از طریق رندرهای درون بازی ارائه خواهند شد و شامل بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور (Vinicius Jr)، سام کر (Sam Kerr)، زین الدین زیدان (Zinedine Zidane)، پله (Pele)، یوهان کرایف (Johan Cruyff) و سون هیونگ‌مین (Son Heung-min) می‌شوند.

در نهایت نیز ادعا شده که EA Sports FC، در تاریخ ۱۳ جولای (۲۲ تیر)، به صورت رسمی معرفی می‌شود که با شایعات قبلی مبنی بر رونمایی در اواسط ماه جولای و البته آنچه خود ناشر قبلا به آن اشاره کرده بود، همخوانی دارد. گفته می‌شود که پیش سفارش‌های این بازی نیز در همان روز آغاز خواهد شد.

طبق شنیده‌های قبلی، EA Sports FC قرار است در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) عرضه شود و کسانی که نسخه Ultimate را خریداری کنند، یک هفته زودتر، یعنی در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱شهریور) به بازی دسترسی خواهند داشت. منتظر جزئیات رسمی در روزهای آینده باشید.

منبع: GamingBolt

GidoraArthur Stop™️ElliePop_StarĶįņosąŴILliAmAMIN12Halo reach 23doPro gamerzaman80کاکاسنگیروح بخش gsxrsefirot2011باسم ابن اسحاقmeysambشرکAlan Wakeناصر از دیاری نادرSpider-Manmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا