هاست پرسرعت
بازی

گزارش: شرکت EA بازی FIFA 23 را «بزرگ‌ترین فیفای تاریخ» خواند

گزارش: شرکت EA بازی FIFA 23 را «بزرگ‌ترین فیفای تاریخ» خواند

به گزارش تام هندرسون (Tom Henderson)، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) FIFA 23 را «بزرگ‌ترین فیفای تاریخ» می‌خواند و آن را طی چند هفته‌ی آتی رسماً معرفی می‌کند.

همانطور که می‌دانید، بازی FIFA 23 آخرین عنوانی خواهد بود که نام FIFA را دارد، اما با این وجود، ناشر بازی این نسخه را بزرگ‌ترین نسخه‌ی این مجموعه معرفی می‌کند. هندرسون ابتدا به فناوری هایپرموشن (Hypermotion) الکترونیک آرتز و ارتقای آن به هایپرموشن 2 می‌پردازد که کیفیت بصری، گیمپلی و انیمیشن‌های بهتری را ارائه می‌دهد. از پیشرفت‌های این فناوری می‌توان به فیزیک برخوردی پیشرفته (advanced impact physics)، دریبل فنی (technical dribbling)، حرکت تیمی بدیع (full team authentic motion) و زمین‌های واقع‌گرایانه اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید که یک منبع داخلی ادعا کرده است حرکت و حتی خم‌شدن چمن در حین تکل بازیکنان هم قابل مشاهده است. علاوه بر بهبود این فناوری، سرانجام قابلیت بازی میان‌پلتفرمی برای کاربران رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس فراهم شده است.

حالت جام جهانی مردان و زنان نیز در یک سال و به شکل یکسان در دسترس خواهد بود. او در ادامه یکی از گزارش‌های پیشین خود را بازتأیید کرد که در مورد اضافه شدن لیگ‌های بوندس‌لیگای زنان (Frauen-Bundesliga)، لیگ ملی فوتبال زنان آمریکا (NWSL) و سوپرلیگ زنان انگلیس (WSL) به بازی است.

این نسخه آخرین عنوان FIFA خواهد بود که الکترونیک آرتز مسئولیت عرضه‌اش را بر عهده دارد و سری بازی فوتبال این شرکت از این پس با نام EA SPORTS FC شناخته خواهد شد. این شرکت با عبارت «دورانی جدید و هیجان‌انگیز» از سری جدید خود یاد کرده است که به لطف بیش از 300 توافق تحت لایسنس خود، همان تجربه، حالت‌های بازی، مسابقات، باشگاه‌ها و فوتبالیست‌ها را در اختیار بازی‌بازان می‌گذارد.

DARKSIREN(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪REZA_GTXPorfosorحاج عرفاندیمن تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)Herfeiyتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)امیر گیمرArcixmarioAlbertاتزیو آدیتورهInvisible bearded usermeysambvitto corleoneگیمری عادیscorpionesS.mEMPEROR NIMA SHAMS

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا